Disobedient Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Vill ha ett Pro, mest pga fler bussar/aux, men det kostar FÖR mycket. Så jag tänkte kanske börja med ett Express, men har inte hittat nånstans man kan uppgradera. Går det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Disobedient Postat 7 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 7 februari 2005 Äh, glöm det, fick precis reda på att Express inte har PDC:( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 (redigerat) Logic Pro har ju inte full PDC. Det kommer att komma i uppdateringen som släpps snart. Dock kommer den att kosta :/ Redigerat 7 februari 2005 av cm0s Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Va? Kommer 7.1 att kosta pengar? Var har du hört det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Disobedient Postat 7 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 7 februari 2005 Logic Pro har ju inte full PDC. Det kommer att komma i uppdateringen som släpps snart. Dock kommer den att kosta :/ Nä, jag vet:( Men om man väntar med att handla Pro tills efter uppgraderingen är släppt, kommer den att ingå då? Eller måste man köpa både Pro + uppgradering? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Va? Kommer 7.1 att kosta pengar? Var har du hört det? Här: http://namm.harmony-central.com/WNAMM05/Co...gic-Update.html It will be available for a nominal charge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Nu blir jag fan sur om jag ska behöva betala mer för nånting som borde suttit där i 7.0... Undrar hur mycket dom ska ta för det då... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Disobedient Postat 8 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 8 februari 2005 Hörde nåt om $20 för en DVD skiva hem i brevlådan, men det kanske bara är önsketankar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicNixon Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Hörde nåt om $20 för en DVD skiva hem i brevlådan, men det kanske bara är önsketankar... Det kan jag leva med i så fall... *muttrar* 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Jag hade tänkt beställa Logic 7 Pro nu i dagarna, men nu vet jag inte om jag ska beställa eller avvakta. Det beror ju helt på vad uppdateringen kommer kosta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.