Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vill ha ett Pro, mest pga fler bussar/aux, men det kostar FÖR mycket. Så jag tänkte kanske börja med ett Express, men har inte hittat nånstans man kan uppgradera. Går det?

Annons
Postat (redigerat)

Logic Pro har ju inte full PDC. Det kommer att komma i uppdateringen som släpps snart. Dock kommer den att kosta :/

Redigerat av cm0s
Postat
Logic Pro har ju inte full PDC. Det kommer att komma i uppdateringen som släpps snart. Dock kommer den att kosta :/

Nä, jag vet:( Men om man väntar med att handla Pro tills efter uppgraderingen är släppt, kommer den att ingå då? Eller måste man köpa både Pro + uppgradering?

Postat

Nu blir jag fan sur om jag ska behöva betala mer för nånting som borde suttit där i 7.0...

Undrar hur mycket dom ska ta för det då...

😆

Postat
Hörde nåt om $20 för en DVD skiva hem i brevlådan, men det kanske bara är önsketankar...

Det kan jag leva med i så fall...

*muttrar*

😆

Postat

Jag hade tänkt beställa Logic 7 Pro nu i dagarna, men nu vet jag inte om jag ska beställa eller avvakta. Det beror ju helt på vad uppdateringen kommer kosta.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.