Ainur Postat 7 februari 2005 Postat 7 februari 2005 jaa ... här e min första forum inlägg ... med en liten låt som jag har slängt ihop ... vet inte vad det är för ganger men jag skulle vilja kalla de för "headphone music" ... har ingen aning om mina production skillz är bra eller dåliga men ja hoppas nån tycker om den ... allt är ihopsatt i reason 2.5 sen har jag försökt med lite mastring i wavelab ... vet inte om ja har lyckats ... slutet på låten innehåller 1:20 min av skogs ljud ... tanken är att den ska "smälta ihop" med nästa låt som e i produktion för tillfället ... vad mer kan ja säga ... hoppas ni tycker om den ... peace & chill out låt länken PS: tack för en jävligt bra tidning
Ainur Postat 7 februari 2005 Trådstartare Postat 7 februari 2005 de två andra låtarna som e mä på sidan e inte färdiga ... men lysna gärna på dom mä ...
Holmqvist Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Oki, ja lyssnar med "headphones" o d låter bra. Skön bakgrunds chill musik.. / Jacob PS. Checka reglerna som e fastnaglade högst upp i forumet, folk vill gärna ha en presentation av låten som e lite mer översiktlig. DS.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.