JohnRick Postat 30 mars 2011 Postat 30 mars 2011 När? Inte för att det behövs, men det känns som att det också borde sättas till?
jarlo Postat 31 mars 2011 Postat 31 mars 2011 Tyvärr får jag inte berätta nåt om kommande produkter, men jag kan åtminstone säga att vi har en del grejer på g 🙂 Mvh Tore XLN Audio 2
JohnRick Postat 2 april 2011 Trådstartare Postat 2 april 2011 MidiPak Metal och MidiPak Heavy Rock har ju kommit. Förvisso - men mig veterligen är det presets och midifiler som utgår från redan befintliga samplingar/sets? Min avsikt var att få in fler kaggar och virvlar i rena ljud då jag alltid SPELAR Addictive. Midipaks tar bara upp plats.
jarlo Postat 2 april 2011 Postat 2 april 2011 Förvisso - men mig veterligen är det presets och midifiler som utgår från redan befintliga samplingar/sets? Precis. Våra MIDI Paks innehåller i första hand nya rytmer till BEATS-sidan, men några av dem inkluderar även nya presets. Inga nya ljud dock.
Jakob XLN Audio (oregistrerad) Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 http://www.youtube.com/watch?v=riqMSY6OIvE
jarlo Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Göttt, väljer mellan detta och metal foundry. Hoppas det imponerar! Släppdatum förresten? Någon månad? Hemligt 😉
Implasticyde Postat 9 juni 2011 Postat 9 juni 2011 Bönerna från söder har blivit hörda och framförs bland annat av Erlandson den yngre 😛 XLN Metal AdPack
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.