Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Igår var allt med Pro Tools normalt men när jag startade datorn idag och drog igång PT som kom följande meddelande upp:

4d930fbdcc9fb_Untitled.png

Givetvis skulle jag installera om PT direkt men eftersom jag inte vet anledning till felmedelandet så löser jag gärna det först. Inte så kul att behöva installera om varje gång.

Några förslag?

Tack på förhand!

Annons
Postat

Är det inte bara att installera om Radius då? Eller avinstallera den pluggen helt.

Postat (redigerat)

Det är väl ingen plugg? hittar ingen plug som heter så iaf, det som är problemet antagligen..

EDIT: Jag laddade ner DLLn som visade sig vara en system fil som fattades men när jag startar PT så kom det upp det den inte var orginal vilket den inte är såklart. SÅ, kanske räcker om man gör en repair bara?

Redigerat av Ros3n
Postat

Jodå, radius är en time-stretching och pitch plug-in. Den ligger dock inte bland dom vanliga pluggarna, utan integreras i ditt host program. Så den lägger som en alternativ time-stretch och pitch algoritm till Protools egna, så är det i logic iaf.

Postat

Jodå, radius är en time-stretching och pitch plug-in. Den ligger dock inte bland dom vanliga pluggarna, utan integreras i ditt host program. Så den lägger som en alternativ time-stretch och pitch algoritm till Protools egna, så är det i logic iaf.

iZotope var en systemfil som fattades. Jag laddade ner den och la i system mappen. Dock så var det en dll från ett 32 bitars op vilket Pro Tools gav felmeddelande på men när jag tog bort den igen så fungerade det som vanligt

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.