Cartman Postat 29 mars 2011 Dela Postat 29 mars 2011 Tja! Jag har ett problem här jag ska försöka detaljera så mkt jag kan, har installerat windows 7 istället för xp som jag hade förut, har alltid kört protools, körde åttan då och nu när jag försöker starta protools så säger dom "update TPkd driver required, please reebot or reinstall the software" (vad kan det betyda?) Det har säkert gått något snett för jag kör protools på "old windows" och vet inte säkert om jag har det installerat på datorn, men dom flesta andra program på old windows går att starta, men protools är ju såklart viktigast. Hur funkar det där med "old windows?" Sen efter det felmeddelandet får jag ett "application error" fönster som jag vet inte hör ihop med det första meddelandet. Dom enda drivrutinerna för ljudkortet mbox mini 2 jag hittade var 7.4 på digidesigns hemsida, vet inte om jag ska ha 8. nånting om jag kör på protools 8. Kan nån hjälpa mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 29 mars 2011 Dela Postat 29 mars 2011 http://lmgtfy.com/?q=update+TPkd+driver+required Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.