pirayan Postat 7 februari 2005 Postat 7 februari 2005 Hejsan! skulle vilja spela in låtar som jag skrivit. jag har redan beats och allt e klart för att spela in.. Jag e 17 år och bor i sthlm,solna.. jag rappar och har hållit på i ca 2.5 år. vill gärna kunna släppa en demo cd eller nåt liknande. hoppas nån kan vara vänlig och ställa upp ller hjälpa mej.. tack på förhand
Tuben Postat 7 februari 2005 Postat 7 februari 2005 Menar Du att Du skulle vilja kunna spela in det själv? eller att nån annan ska spela in dig?
pirayan Postat 7 februari 2005 Trådstartare Postat 7 februari 2005 att nån ska hjälpa mej att spela in.. att jag sjunger =)
Tuben Postat 7 februari 2005 Postat 7 februari 2005 Finns säkert nån här som gör det åt dig för en liten penning.. men tror ju ej nån gör det gratis
djonas Postat 7 februari 2005 Postat 7 februari 2005 Finns säkert nån här som gör det åt dig för en liten penning.. men tror ju ej nån gör det gratis Jag gör det gratis men jag bor i Lund. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.