pirayan Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Hejsan! skulle vilja spela in låtar som jag skrivit. jag har redan beats och allt e klart för att spela in.. Jag e 17 år och bor i sthlm,solna.. jag rappar och har hållit på i ca 2.5 år. vill gärna kunna släppa en demo cd eller nåt liknande. hoppas nån kan vara vänlig och ställa upp ller hjälpa mej.. tack på förhand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Är det här en kontaktannons eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirayan Postat 7 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 7 februari 2005 aa nästan vadåra?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tuben Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Menar Du att Du skulle vilja kunna spela in det själv? eller att nån annan ska spela in dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirayan Postat 7 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 7 februari 2005 att nån ska hjälpa mej att spela in.. att jag sjunger =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Gratis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tuben Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Finns säkert nån här som gör det åt dig för en liten penning.. men tror ju ej nån gör det gratis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
godhead Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 hej jag heter eddie.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Finns säkert nån här som gör det åt dig för en liten penning.. men tror ju ej nån gör det gratis Jag gör det gratis men jag bor i Lund. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Jag kan hjälpa dig. 1000kr/timme + moms. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.