Duende Postat 7 februari 2005 Postat 7 februari 2005 (redigerat) Hej. Jag skulle vilja vet om det finns någon som erbjuder gratis websidor. Jag har testat spray och någon amerikansk "freeweb" någonting. Men Jag kunde inte ladda upp mina Mp3 filer där, bara bilder 😠 Skulle vara bra med 50-100MB. Har ni tips om billiga platser att hyra går det ju också bra i nödfall Henrik Redigerat 7 februari 2005 av Duende
hackeman Postat 7 februari 2005 Postat 7 februari 2005 Om någon tipsar om Soundclick eller Angelfire, så bry dig inte om dem.
Duende Postat 7 februari 2005 Trådstartare Postat 7 februari 2005 Android....Jag satt att sökte i 10min igår. hittade inte att dugg.. 😏
Duende Postat 7 februari 2005 Trådstartare Postat 7 februari 2005 det enda jag hittar nu är mitt egna inlägg
®offe Postat 7 februari 2005 Postat 7 februari 2005 Angelfire är gott och graaatis, tillåter dock inte djuplänkning, men man kan ju högerklicka och spara som. Bry dig inte om de som vill att du inte ska bry dig om de som tipsar om Angelfire! 😏 /®
hackeman Postat 7 februari 2005 Postat 7 februari 2005 ok. Skall kolla in angel Naaaj! Ajabaja... fyyyyy!
Kiefz Postat 7 februari 2005 Postat 7 februari 2005 Android....Jag satt att sökte i 10min igår. hittade inte att dugg.. 😎 du suger på att söka.. 😉 >> Alla forum, "lägga upp mp3" https://www.studio.se/index.php?showtopic...l%E4gga+upp+mp3
Duende Postat 8 februari 2005 Trådstartare Postat 8 februari 2005 ha! det var precis den tråden jag ville hitta. Vad sökte du på? Jag sökte "gratis hemsida" Henrik
Kiefz Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 ha! det var precis den tråden jag ville hitta.Vad sökte du på? Jag sökte "gratis hemsida" Henrik sökte på "lägga upp mp3" kan juh erkänna att jag letade efter den ett bra tag själv för några dag sedan.. av någon anledning verkar man inte hitta den inte när man skriver med ordet "gratis" ..men men.. där är den iaf 😆
novation (oregistrerad) Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 (redigerat) www.ic-musicmedia.com =tio låtar gratis+en video. Behöver du mer utrymme kostar det extra. Går att direktlänka också vilket är plus i kanten. Redigerat 8 februari 2005 av novation
Duende Postat 8 februari 2005 Trådstartare Postat 8 februari 2005 skall kolla. Verkar djävligt bra. Nu gäller det bara att man inte behöver vara kunning i Java eller html prog språk 🙂😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.