Dasse Postat 22 mars 2011 Dela Postat 22 mars 2011 Hej! håller på och gör musik i Cubasis VST 4.0 och när jag vill lägga till effekter under Panel/Send effects, och väljer lämplig effekt så händer nada.. vad är felet? Använder 64 bitars Windows 7 Mvh, Dasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dasse Postat 24 mars 2011 Trådstartare Dela Postat 24 mars 2011 hm.. är det verkligen inte någon som kan tipsa mig om vad det kan vara för fel? *snyft* vill så gärna komma igång med musiken till helgen.. /Dasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spass Postat 24 mars 2011 Dela Postat 24 mars 2011 har du skruvat upp sendknappen på den kanal du vill skicka till end Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dasse Postat 24 mars 2011 Trådstartare Dela Postat 24 mars 2011 har du skruvat upp sendknappen på den kanal du vill skicka till end ska kika på det när jag kommer hem från jobbet, har inte pysslat med Cubase sedan 4-5 år tebax, så man har fan glömt bort allt.. nästan iaf 🙂 tack så länge iaf! /Dasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dasse Postat 25 mars 2011 Trådstartare Dela Postat 25 mars 2011 Hej igen! händer nada! och allt lyser och är "på" så att säga.. fattar fan ingenting vad som är felet 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 25 mars 2011 Dela Postat 25 mars 2011 tog ungefär 5 sekunders sökning 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dasse Postat 25 mars 2011 Trådstartare Dela Postat 25 mars 2011 för mig ser det inte alls ut så där, men får kika ännu en gång när jag kommer hem.. förlåt att jag är trög och dum i skallen men det är åldern!! /Dasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 25 mars 2011 Dela Postat 25 mars 2011 http://www.google.se/url?sa=t&source=web&cd=3&ved=0CC8QFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.skolweb.haninge.se%2F32838.epibrw&ei=9XKMTYOrGoXtsgbIn-iLCg&usg=AFQjCNEmn6dsk1gydwpC0XhCk7s5TJgjZA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 25 mars 2011 Dela Postat 25 mars 2011 Hej! håller på och gör musik i Cubasis VST 4.0 ... Vänta nu, CB VST 4.0 ... Detta program är minst 10 år gammalt. Att det överhuvudtaget fungerar med 64 bit W7 är ytterst tveksamt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dasse Postat 25 mars 2011 Trådstartare Dela Postat 25 mars 2011 Vänta nu, CB VST 4.0 ... Detta program är minst 10 år gammalt. Att det överhuvudtaget fungerar med 64 bit W7 är ytterst tveksamt. nja.. fungerar gör det ju men som sagt , vissa funktioner kanske inte funkar pga av detta eller vad tror ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.