joachime Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 Jippi, äntligen måndag! Det tycker jag att vi firar med att slå fast vilken som är den viktigaste tråden genom forumets historia. Är det Crunchers byggtråd? Eller någon av dom trådar där vi försöker slå hål på myter om ljud, akustik, elektronik etc? Eller rent av allmänna snacktråden, forumets längsta?
laxlaxlax Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 (redigerat) Ett oromantiskt svar: Forumreglerna Personligen tycker jag Citat från forumet" smäller högt och visar på forumets personlighet. Och över lång tid. Slejnards Bryggtråd är också rolig! EDIT: blajblaj Redigerat 21 mars 2011 av laxlaxlax 1
joachime Postat 21 mars 2011 Trådstartare Postat 21 mars 2011 Fast egentligen tror jag inte man borde bedöma kvalitet utan kvantitet.. varenda tråd där en noob får sitt ljudkort att spinna igen osv. Det är ju det som gör forumet. Men det skulle ju punktera din tråd så nevermind. Ingen fara. Go ahead! I den här tråden får alla tala till punk t.
djbolton Postat 21 mars 2011 Postat 21 mars 2011 Den här? Nä, jag röstar på Chruncharns 13 kvadrat, bara för att den var så positiv! Hoppas vi får en ny mastodont-tråd från hans nästa bygge. /Johan 2
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.