joachime Postat 20 mars 2011 Postat 20 mars 2011 Har sett att det kommit till en knapp under varje inlägg där det står "Befordra till artikel". Hur funkar det?
android Postat 20 mars 2011 Postat 20 mars 2011 Funkade inte för mig att göra på ditt inlägg iaf. 🙂 "[#10CCS6] Du har inte rättigheter att göra artiklar av inlägg."
joachime Postat 20 mars 2011 Trådstartare Postat 20 mars 2011 Funkade inte för mig att göra på ditt inlägg iaf. 🙂 Nä, jag har inte heller rättighet att göra artiklar.
Shimmen Postat 20 mars 2011 Postat 20 mars 2011 Är det inte så att en moderator eller en trådstartare kan välja att göra en ny tråd av en fråga som en ställer i en en befintlig post?
Linus Postat 20 mars 2011 Postat 20 mars 2011 I forummjukvaran Invision är artiklar lite som en "wiki", ett gemensamt uppslagsverk. Så knappen handlar om att tydliga och välskrivna inlägg i en forumtråd kan föreslås att lyftas till en wikisida. Ett bra inlägg om vad t ex chorus är och gör kan publiceras som artikeln Chorus, och så kan forumbesökare gå den vägen för att hitta info kort och gott. Jag har inte sett funktionen i detta forum så jag vet inte om den ska implementeras eller om knappen råkat följa med i någon uppgradering.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.