Kokerskan Postat 19 mars 2011 Postat 19 mars 2011 Hejsan! Mitt namn är Paulina, jag är 20 år och bor i Varberg (8 mil söder om Göteborg). Jag har gått hos sångpedagog i ett antal år nu och jag vill gärna gå vidare med att sjunga i ett band eller liknande. Jag älskar 80-talshårdrock, men jag tror jag passat bäst till Evanescence eller Nightwish-liknande musik. Men jag sjunger gärna allt jag kommer åt, så jag är inte så kräsen. Här kommer lite prov på mig. Det är ganska gammalt, men det får duga. På denna myspace-länken sjunger jag Haze, Undenied och Georgia on my mind. http://www.myspace.com/olofberggren Är någon intresserad, så finns jag på PinkEyedDoll@hotmail.com MVH Paulina Johansson
oscarb15 Postat 19 mars 2011 Postat 19 mars 2011 Häftig tolkning av georgia on my mind, en av mina favoritlåtar. Lycka till med bandsökningen! (hittar du inget så får du starta ett eget! Ibland är det bättre, då man kan utvecklas tillsammans och göra musik som alla i bandet vill göra)
Kokerskan Postat 20 mars 2011 Trådstartare Postat 20 mars 2011 Tack! 🙂 Jo, men vill någon starta band med mig så är det bara att säga till då med, så det är fritt fram med de flesta förslag! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.