Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Dream theater inspirerat ?Bra låt ,stråkar,arrangemang mm. Ja vad ska man mera säga.

Jo ! Att jag diggar detta fett ! 🥰

Redigerat av kardo
drloop (oregistrerad)
Postat

Så där ja, nice!

Antar du har fingrar med i låten KWS?

Sjunger spelar gura, trummor eller allt?

Postat

Så där ja, nice!

Antar du har fingrar med i låten KWS?

Sjunger spelar gura, trummor eller allt?

Det är ett band som bett mig mixa plattan. Men jag lirar lite här och där med lite Omnisphere. FÖ har dom gjort allt själva. ☺️

drloop (oregistrerad)
Postat

Det är ett band som bett mig mixa plattan. Men jag lirar lite här och där med lite Omnisphere. FÖ har dom gjort allt själva. ☺️

Gööööttttt!

• 2 månader senare...
Postat

Skön låt - blev avskräckt av DT-referenserna först. Låter bra men sången i de lugna partierna kunde gott upp ett par snäpp i volym. Kaxig virvel! 🙂

Postat

Låter bra!

snyggt och rent!

Kanske att hela bandet skulle ta och bli lite argare...något för slätt för mig.

Postat

Låter bra!

snyggt och rent!

Kanske att hela bandet skulle ta och bli lite argare...något för slätt för mig.

Well, denna låt är just den snällaste låten på plattan. En av två ballader typ.

Ska kolla om jag får släppa nån som är lite argare! 😉

• 5 månader senare...
Postat

Skön låt - blev avskräckt av DT-referenserna först. Låter bra men sången i de lugna partierna kunde gott upp ett par snäpp i volym. Kaxig virvel! 🙂

Det är en sidesnare på 10 tum! Sen på refrängen lirar han på en vanlig 14"

Postat

riktigt bra låt, kul att lyssna på 🙂 synd att texten var så pass corny men det är väl knappast upp till dig att åtgärda?

Hehe ja! Hela plattan är en story. Handlar om aliens och att han blir bortrövad och hamnar på en annan planet i 1000 år typ och det här är väl en saknad till sin kära som han kan se men inte nå. Bandet är suckes för såna här saker! 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.