Jump to content
Annons

Är det värt att hålla på, egentligen?  

3 röster

1. 1. Är det värt att hålla på, egentligen?

• 5. Ja för fan. det svänger ju!
      0
    • 4. Tja, varför inte.
      0
    • 3. Om du envisas så.
      2
    • 2. Jag skulle gett upp.
      0
    • 1. Nej! Sluta nu!
      0

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: aoneris(in prod)

ARTIST/GRUPP: funkis

GENRE: ambient

LÅTLÄNGD: 9,56

KOMPOSITÖR: olle svensk

PRODUCENT: olle svensk

EV. MEDVERKANDE: -

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: MP3pro

STORLEK: 7,56Mb

STATUS: Skiss

LÅTLÄNK: http://www.funkis.org/e107/request.php?38

Ett stycke jag jobbar på. Inspirerat av Scotts ödesdigra polarexpedition 1910-1912(http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Falcon_Scott).

Jag har ett problem dock. Har gjort stråkarna med Sytrus i FL Studio. Det är dock ett brus med, som jag tycker inte borde vara där. Har kollat, och det är i FL Studio det ligger... Nån annan som upplevt detta? Eller som vet vad som kan vara orsaken?

Annons
Postat

Oj, så amigatracker det låter om det lägre stråkljudet och hur det huggs av vid varje tonbyte. Nå, inte för att det är fel egentligen.. bara en iakttagelse. Jag försöker att tänka mig en polarexpedition till musiken men vill nog ha nämnda stråkljud en aning dovare om det ska fungera helt för mig.

Postat

Ambitiöst! Vet inte vad stråkbruset är, men jag skulle byta stråkljud iallafall. Tycker det blir alldeles för ointressant med sånt där fm-stuk på det. 😄

Postat

trancer:

Precis! Guu va jobbit me tre klick istället för ett! 😛 Fast lite rätt har du ju, vissa struntar nog i att lyssna när det inte är direktlänkar som presenteras.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.