Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tänkte bara tipsa om att audiomidi har ett riktigt bra pris på Presonus Studio One just nu.

För 30 dollar så får man lillebror "Artist" men lägger man till 199 dollar så får man med uppgradering till Pro.

Räknar man ihop det så blir det ett ganska bra pris för att få Pro-versionen, jag landade på ca 1480kr med gårddagens dollarkurs...

Hoppas någon kan dra nytta av erbjudandet.

// J

• 1 år senare...
Annons
BurninSven (oregistrerad)
Postat

Köp mixbus istället

Postat

fattar absolut ingenting i mixbus... studio one var bara att installera och köra... it all makes sense och inlärningen går snabbt...

Postat

På 4Sound går Producer (download) på 1499:- samtidigt som det på Presonus hemsida går att ladda ner den versionen för 891.25:-.

Är det något jag missat eller tillkommer det något i slutändan på nedladdningen från Presonus?

Postat

Är kanske priset med de 30% rabatt som jag snackade om? Fast inte riktigt... Fattas en hundring... Konstigt, köpa full license där kostar lika mycket som upgrade från artist 1 till producer 2 just nu... Passa på säger jag bara 🙂

Postat

Vad kan det bero på att det är så billigt nu? Är det en uppdatering på g eller kommer man att lägga ner programmet?

Det känns som att Apple satte ny prisnivå när de sänkte priset på Logic 9 till $199.

Dessutom tror jag relativt nya program som Studio One konkurrerar med Reaper som i fullversion kostar $225.

Postat

Det känns som att Apple satte ny prisnivå när de sänkte priset på Logic 9 till $199.

Dessutom tror jag relativt nya program som Studio One konkurrerar med Reaper som i fullversion kostar $225.

den kostar väl $60?
Postat

den kostar väl $60?

Det stämmer. Det finns en gräns hur mycket man får tjäna på musiken man producerar med Reaper. Tjänar man under kostar programmet $60. Annars kostar det $225.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.