acidofilus Postat 6 februari 2005 Postat 6 februari 2005 (redigerat) LÅTNAMN: hedonism01 GRUPP: acidofilus GENRE: acid FORMAT: mp3 STORLEK: 4,9 mb LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag högerklicka / spara som lite acid här ja! hade varit väldigt trevligt med lite feedback! Redigerat 6 februari 2005 av acidofilus
zeblar Postat 6 februari 2005 Postat 6 februari 2005 Kan inte ladda ner låten (kan bero på att jag sitter på modem just nu). Får: File Transfer: Incorrect link Synd, för det hade varit kul att lyssna på låten. Går det att fixa på nått sätt?
acidofilus Postat 6 februari 2005 Trådstartare Postat 6 februari 2005 Synd, för det hade varit kul att lyssna på låten. Går det att fixa på nått sätt? yousendit.com verkar vara lite instabilt. har lagt upp den på angelfire istället och uppdaterat länken. högerklicka / spara som.
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 6 februari 2005 Postat 6 februari 2005 aaaahh vad skitigt och såsigt. äckligt dekadent och lite galet. Jag blir lite äcklad av sågtanden. samplingarna är skruvade o det märks att ni kan era synthar. Fint det här
acidofilus Postat 6 februari 2005 Trådstartare Postat 6 februari 2005 man tackar för den fina feedbacken! jodå vi har nött ut både våra synthar och skräpeffekter vid detta laget! 😛
zeblar Postat 6 februari 2005 Postat 6 februari 2005 Fin låt 😛 Hade passat som spår på nästa Acid Flash skiva. Eller så kan du skicka den till Club Goa och föreslå att den spelas i samband med Nalles kommande dansframträdande 😛
acidofilus Postat 7 februari 2005 Trådstartare Postat 7 februari 2005 Uhm, får bara ner 10k av filen.. /Daniel try harder 🙂 kanske funkar idag.
Trace Postat 20 februari 2005 Postat 20 februari 2005 Känns som om det fattas nåt, kan inte komma på, men ruggigt svängig, gillar 303'an 😏 Lite mera dist och slisk och jäkelskap på den och jag känner att det borde komma in en fetare kagge så har du en hit 😄
acidofilus Postat 20 februari 2005 Trådstartare Postat 20 februari 2005 Trace, olke; you made our day! fan vad skoj att ni gillar!
Egghuvud Postat 21 februari 2005 Postat 21 februari 2005 Det är ju lite moodmusic. Inget man skall lyssna på om man har ångest redan innan. Annars är hantverket gott tycker jag. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.