Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag gör en podcast/podradio som heter Flugfiskeradion.se där jag intervjuar intressanta personer om ämnet. Jag är ingen ljud- eller studioexpert utan använder Garage Band, en Samsonmikrofon (Q1U) och Skype för att göra programmet. Härom veckan trillade mina hörlurar i sönder och nu letar jag efter ngt nytt. Specen är ganska enkel: Billigt och tättslutande kring öronen. Eftersom jag har stora öron behöver lurarna vara stora. Jag funderar på dessa, vad tror ni: T.BONE HD-990D.

Jag har tyvärr inte tid att gå runt i massa butiker och testa...

Jesper

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag tycker du skall köra på dessa istället.

http://www.inet.se/artikel/6308466/sennheiser-hd-201

6308466_3.png

Jag har dom när jag trackar sång, dämpar bra och låter OK, eller för priset låter dom grymt och är bekväma att ha på skallen.

Redigerat av drloop
drloop (oregistrerad)
Postat

Tja, dom borde funka för de flesta öron.

Jag och dom sångare/sångerskor som har använt dom har inte klagat på att dom är för små...

Vad hade du för lurar innan?

Postat

Tja, dom borde funka för de flesta öron.

Jag och dom sångare/sångerskor som har använt dom har inte klagat på att dom är för små...

Vad hade du för lurar innan?

Nåt riktigt skräp. Tror det var gamerlurar från mitten av 90-talet från Trust. De var för små...

J

drloop (oregistrerad)
Postat

Den enda som kan avgöra huruvida dom är för små eller ej är du själv. Så det är nog bara till att palla sig ned och testa.. 🙂

Postat

Den enda som kan avgöra huruvida dom är för små eller ej är du själv. Så det är nog bara till att palla sig ned och testa.. 🙂

Eller utnyttja returrätten! 😛

J

• 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.