Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Oj, såg att dem skulle visa SuperBowl på ZTV ikväll.

Jag säger bara ÄNTLIGEN! Det var längesedan de slutade sända NFL på TV3 men nu kan man äntligen få sig en liten dos av sackande, fieldgoalande och 10 yard run.

Är det någon mer som ska titta?

Redigerat av Pluffo
Annons
Postat

Oj vilken uppslutning!

Nåja, tur att det finns någon här som inser tjusningen med stora håriga män som pucklar på varandra :-)

Danny Cort (oregistrerad)
Postat

Jag ska se!!!

& jag tänker ha min Chicago Bears-jacka på mig!

Postat
Fan, jag somnade framför teven 😏

Haha, jag med. Men inte förrän det stog 24-14 till Patriots. Då antog nog mitt undermedvetna att det var klart och brydde sig inte längre.

Postat

Jag och en dansk polare laddade inför fajten i söndags på en barrunda nere i Nerja i Spanien. Sprang runt hela stan som dårar (eller tjurar snarare:P ) för att hitta en sportsbar som sände matchen. "Amaricano fotbal"? Det var liksom inte så enkelt, men tillslut hittade vi iallafall en sunkig sylta med en TV. Vi våldförde oss på fjärrkontrollen och bytte raskt inriktning på baren från att vara en mysig bodega till en pulserande hjärndöd George Bush-karneval med svällande muskler och blaskig bira.

Tequila knackades och bira hävdes ur damskor (nä, ölsejdlar okej då...) och vi genomled odrägliga R&B fruntimmer, hoppande hejarklackspattar och gapiga Will Smith klyschor under hela upptakten och sen var det dax; avspark och där springer Patriots och sdafölksdfmvsöakhv vaölsdfkjds öfhvöscvhölksdafövscaövhdsfösdflkjadsf sadfhösdaf dsamf sdaöfdsff sdafhdsf ödsafmsdf dsafhsadflköadsfjioifewmvcx.mzvfdsah ödsaffdsaölkfdsadsa fdsf adsödsfalsdfhsdafödsfkjsadf hdsaf öldsakfdsaöfjkdsf sdfahdsöf dsafksd a....

Ja, alltså Canalplus eller vad fan det var satte på krypteringen på sin betalsändning och det roliga var över.

Vi drack tusen öl istället och hällde oss sen hem till vår hyrda hacienda vid 05.30 blecket, ungefär lika uppstudsiga som blöta gamla blöjor. Vid 11snåret väcktes vi av glada kamrater som åtminstone sett sammandraget av matchen på morgonnyheterna, vilket ju var mer än vi gjort.... 🙁 Nå, bättre lycka nästa år.... 😆

Postat
Jo, det va la trevligt... visade de reklamerna i Sverige? Rekalmerna och half time showen är ändå det mest intressanta. Men vet dom inte att Paul är död? Det det va Billy Shears, det fattar väl vem som helst.

Lördagsgodis fast på en Söndag.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.