Mojje Cruncher Andersson Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Försökte ladda upp en låt... Tillfälligt fel!!! Var god tag kontakt med administratör! ..ok...! Inte fasen hittar jag nån som administrerar Låtar&Filer!? Vad kan ha gått snett? Vore tacksam för hjälp. Vänligen. /Cruncharn'
Hellpig Postat 11 mars 2011 Postat 11 mars 2011 Hur gick det? Och varför skapade du tråden i Off topic när den är definitivt OnTopic?! 🙂
Tilly Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Vad är det som händer när du försöker ladda upp dina låtar? Vilket filformat är det? mp3, wav?
Guitar Nilsson Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Jag lyckades nyss... Och då är jag helt idiot ändå. På datorer o filer...
johangustav Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Lyckades inte i söndagskväll, har inte orkat testa sen dess...
Guitar Nilsson Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Det jäklades en gång för mig i söndags oxå. Fick göra om det helt en gång... Kanske var nåt tillfälligt då?
Mojje Cruncher Andersson Postat 16 mars 2011 Trådstartare Postat 16 mars 2011 Problemet löste ju sig! Artade sig i att jag var en komplett jubelidiot och inte hade laddat upp filer på allt för länge!!! Man var ju tvungen att "bifoga" filen oxå!!! doh!! 😆 :lol: 😆 La den i Off-topic för att jag inte kunde förnimma mig inom vilken kategori den härrör! Piiiz! /Crunch'
kristian j Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 Har samma problem. Har bifogat fil och bild, fyllt i allt. Prövat med två olika filformat. Vilka filformat är förresten godkända? Restriktioner på storlek?
drloop (oregistrerad) Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 Har du tryckt på bifogat knappen? Eller är det en cover/remix på en låt som du inte har rättigheterna till då godkänns den inte av moderatorn.
kristian j Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Har du tryckt på bifogat knappen? Eller är det en cover/remix på en låt som du inte har rättigheterna till då godkänns den inte av moderatorn. Ja, ja. Fullständiga rättigheter eftersom det är min låt till 100%
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.