Top Floor Studios Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 (redigerat) Hej på er. Jag jobbar i Top Floor i Göteborg. Har lite kontakt och samarbeten med andra studior omkring i landet, men skulle behöva bredda mitt kontaktnät litegrann i skåne-området. Många band hör av sig hit för inspelning, och det är många som vill komma till oss just för att spela in trummor för att sedan fortsätta med resterande instrument och/eller mix, antingen här, eller hemma/egen studio, eller i en annan studio. Eftersom flera band från övriga delar av landet hör av sig för truminspelning, men inte alltid har råd att stanna i Göteborg för att spela in resterande instrument, så försöker jag ha kontakt med mindre studior på andra orter, som kanske är lika nischade på t ex gitarr och/eller sång som jag är när det gäller truminspelningar. På detta sätt kan man jobba med varandra, hjälpa varandra och kunden, och göra kunden nöjd, vilket är det som ligger i fokus. Jag mottar alltså gärna tips om mindre studior som kanske inte har så skyhöga lokalkostnader, och som alltså gärna får vara nischade mot gitarr och andra instrument. Just nu är det skåne som gäller, men även övriga orter är så klart välkomna. Maila gärna till mig, jag är inte inne på forumet så ofta. jakob@topfloorstudios.se Inga projekt/hobbystudior, utan jag är på jakt efter studior och kollegor som jobbar med detta professionellt, heltid eller deltid. All info är intressant, men främst om lokalerna, utrustningen, prislista, meriter, etc. Ju mer info ju bättre! Tack för mig! Redigerat 7 mars 2011 av Top Floor Studios
NodScene Postat 12 mars 2011 Postat 12 mars 2011 Snacka med killarna på Flow Music i Malmö. De kan sina grejer...
DionHarris Postat 13 mars 2011 Postat 13 mars 2011 Kontakta killarna på Studio Precision. De är inga amatörer. www.studioprecision.se.
ncnmprod (oregistrerad) Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 NcN-Media Productions - Bjärnum En mångsidig studio med bra prylar och modern miljö. Hör gärna av er för mer information info@ncnmedia.se MVH
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.