P Forsberg Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Vad ska man säga? Fan vad värt? http://studio.idg.se/1.368985 Man får alltså 8 nummer av studio och en Shure SM58 för 995sek + 40kr i frakt. Gäller fram till den 28 mars eller så långt lagret räcker, lagret består av 500 mickar.
MartinÖjes Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Jag har redan slagit till.. Tack ändå för tipset! 😉 / Martin
P Forsberg Postat 5 mars 2011 Trådstartare Postat 5 mars 2011 Gjorde det också precis, funderade lite efteråt om jag hade missat något finstilt, typ en avgift på 80:- tillkommer för varje nummer, men det verkar fan inte så! Eller? 😕
MartinÖjes Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 Gjorde det också precis, funderade lite efteråt om jag hade missat något finstilt, typ en avgift på 80:- tillkommer för varje nummer, men det verkar fan inte så! Eller? 😕 hehe, vi får väl se.. 😉
Soxic Postat 8 mars 2011 Postat 8 mars 2011 Jag slog till jag med. Perfekt tajming. Var ju ute efter en dynamisk, typ Beyer 201, men SM58 lär duga lika bra. Ska bli spännande att se vad den gör med rösten jämfört med min gamla JJlabs kondensator.
Ihzon Postat 8 mars 2011 Postat 8 mars 2011 Kunde det inte vara en sm57:a istället! Men är det någon studentrabatt?
Jonterocks Postat 8 mars 2011 Postat 8 mars 2011 Kunde det inte vara en sm57:a istället! Men är det någon studentrabatt? +1 på sm57. Vetifasen om det är nåt studentjippo. Spelar dock inte mig någon roll då jag är student =)
TimB Postat 8 mars 2011 Postat 8 mars 2011 Kunde det inte varit en Neumann eller ett API/Neve-bord?!?!?!? ☺️ Synd att jag la 1 års prenumeration 3 dagar innan erbjudandet 😏
P Forsberg Postat 8 mars 2011 Trådstartare Postat 8 mars 2011 Kunde det inte varit en Neumann eller ett API/Neve-bord?!?!?!? ☺️ Synd att jag la 1 års prenumeration 3 dagar innan erbjudandet 😏 Det gör inget, din prenumeration förlängs om du redan har en!
TimB Postat 8 mars 2011 Postat 8 mars 2011 Genialt! här trodde jag att man skulle få dubbla nummer av allt, synd att man har jobbat så lite i februari...får vänta på löning och hoppas att det finns mickar kvar 🙂
Shimmen Postat 8 mars 2011 Postat 8 mars 2011 Kunde det inte vara en sm57:a istället! Men är det någon studentrabatt? Jag har hört (och sett testmätningar) på att 57an och 58an är nästintill identiska. Snurra av buren på 58an så har du typ en 57a!
therocker Postat 8 mars 2011 Postat 8 mars 2011 Jag har hört (och sett testmätningar) på att 57an och 58an är nästintill identiska. Snurra av buren på 58an så har du typ en 57a! Ja fan, 58:an funkar fint att spela in gitarr med också.
P Forsberg Postat 8 mars 2011 Trådstartare Postat 8 mars 2011 På tal om SM57, på min känns toppen väldigt känslig och plastig, går dessutom att snurra och vicka lite på den, vad jag vet inget fel på funktionen. Normalt eller måndagsexemplar?
jossman Postat 8 mars 2011 Postat 8 mars 2011 På tal om SM57, på min känns toppen väldigt känslig och plastig, går dessutom att snurra och vicka lite på den, vad jag vet inget fel på funktionen. Normalt eller måndagsexemplar? Är så på alla
P Forsberg Postat 8 mars 2011 Trådstartare Postat 8 mars 2011 Vill ha min SM58:a nu, vill ha, vill ha! 😄 Jag brukar oftast försöka glömma bort att jag beställt saker, då blir det mer som en rolig överraskning när den kommer!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.