Debree Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 (redigerat) Här kommer de efterlängtade bilderna sedan gårkvällens IRL-träff i Växjö. Det blev en (nästan) helkväll på Zeldas med mycket nördsnack och världens längsta biljardparti 😄 Enjoy: Skål! Från vänster: Insolitus, Neko, Addic59 och hans (nörd)toleranta flickvän (Molika) Neko och Addic Hela gänget: Debree, Insolitus, Neko, Addic59 och Molika Och nu fick det bli biljard: Helt plötsligt blev det mysljus... 🙂 Insolitus är på topp 🙂 Så här ser det ut på Zeldas en fredagkväll. Ganska mysigt. Överförfriskade? På väg hem efter en toppkväll 🙂 That's all folks! Edit: Namnbyte; flickvän blev Molika 🙂 Redigerat 10 februari 2005 av Debree Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Hahahaha faan va klockrena bilder haha. Wöw shit va skojj det va hehe. Kan du inte lägga till mig på MSN Debree? pacman_1985@msn.com. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Fett med skoj! Igen Igen! Ja ja, ja ja ja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Jag får be om ursäkt för min humor som ni växjöbor inte begrep 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 5 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 5 februari 2005 (redigerat) Hahahaha faan va klockrena bilder haha. Wöw shit va skojj det va hehe.Kan du inte lägga till mig på MSN Debree? pacman_1985@msn.com. Ja de blev ganska bra 🙂 Jepp jag gör det Redigerat 5 februari 2005 av Debree Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Snart igen? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Hehe... ni ser oxå ut att haft kul! 😄 Anar man en visst tävlingsanda? Känns som bilderna blir mer och mer koreograferade för varje IRL träff... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Överförfriskade? Yepp! Denna bild är från och med nu "standard" på alla träffar. Kan bli jobbigt i Jönköping om vi blir många, typ 226 st eller så....men det får lösa sig! Kul att se er, medelåldern är lägre jmf PRO-träffen i sthlm, och ni verkar inte lika barnsliga 😄 RockOn! /® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 (redigerat) Vi var väääldigt barnsliga hehe. Iaf jag. Jag har ju en humor som inte går hem överallt. Tex: Jadu Neko du är inte så dum som Insolitus ser ut. Hmmm. Men aja kul var det iaf =). Rejält Redigerat 5 februari 2005 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Jag fick ingen koll på det här förra gången. Kallar ni varandra vid forumnamnen på de här träffarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 (redigerat) vad trevligt! Redigerat 5 februari 2005 av maxmaxmax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Jag fick ingen koll på det här förra gången. Kallar ni varandra vid forumnamnen på de här träffarna? 😛 Både och haha. I början så försökte man säga de riktiga namnen men när man fick i sig ett par öl så sket man i vilket haha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Jag fick ingen koll på det här förra gången. Kallar ni varandra vid forumnamnen på de här träffarna? 😛 Både och haha. I början så försökte man säga de riktiga namnen men när man fick i sig ett par öl så sket man i vilket haha. ...eller snarare så glömde man totalt bort de riktiga namnen och föll ofrivilligt tillbaka till alias. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Jag fick ingen koll på det här förra gången. Kallar ni varandra vid forumnamnen på de här träffarna? 😛 Både och haha. I början så försökte man säga de riktiga namnen men när man fick i sig ett par öl så sket man i vilket haha. ...eller snarare så glömde man totalt bort de riktiga namnen och föll ofrivilligt tillbaka till alias. 😄 Precis haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Debree, har Neko censurerat bilden på honom när han spelade biljard? 😛 Annars ser det ju riktigt bra ut! Hoppas alla kommer nästa gång som skulle kommit den här gången. 🙁😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Överförfriskade? Yepp! Denna bild är från och med nu "standard" på alla träffar. Kan bli jobbigt i Jönköping om vi blir många, typ 226 st eller så....men det får lösa sig! 😛 Kul att se er, medelåldern är lägre jmf PRO-träffen i sthlm, och ni verkar inte lika barnsliga 😄 RockOn! /® Ja det är ju pinsamt att se dessa fräscha ungdomar. Våran träff i Lund har ju betydligt fler ATP-poäng. Men däremot desto tidigare hemgång. Men bilderna bevisar ju än en gång att ålder går före ungdom när det kommer till skönhet... Eller hur, Hacke? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Faan Danny du är bara avis 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Men bilderna bevisar ju än en gång att ålder går före ungdom när det kommer till skönhet... Eller hur, Hacke? Well... min erfarenhet är att man kan supa sig snygg, oavsett ålder. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Faan Danny du är bara avis 😛 Klart jag är... Jag kommer att göra bort mig på Sverige. IRL'en ju. Har nån kollat så att det finns rullatorparkering? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Har nån kollat så att det finns rullatorparkering? Äsch, det går lika bra att krypa på överläppen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Well... min erfarenhet är att man kan supa sig snygg, oavsett ålder. 😛 Skulle väl snarare säga att man super andra snygga... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Well... min erfarenhet är att man kan supa sig snygg, oavsett ålder. 😄 Skulle väl snarare säga att man super andra snygga... Sant. Både och. 😛 -"Här har du en femhundring baby, sup mig snygg". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 (redigerat) -"Här har du en femhundring baby, sup mig snygg". Haha!! Det kanske man skulle testa... 😛 Problemet är väl att dom borde ha gjort det innan dom såg en... EDIT: Förbättring... Redigerat 6 februari 2005 av insolitus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 ...eller snarare så glömde man totalt bort de riktiga namnen och föll ofrivilligt tillbaka till alias. 😉 ....och när Hacke skrek Roffe, visste jag inte om det var ®offe eller Roffe han menade, blev alldeles yr i kolan 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Akilom (oregistrerad) Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 haha, där va jag ju. wihiie! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Var ? Var ??? VAAR ????? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Var ? Var ??? VAAR ????? 😆 Den enda tjejen på bilderna =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 8 februari 2005 Dela Postat 8 februari 2005 Den enda tjejen på bilderna =) Eftersom jag hälsade henne välkommen till Forumet kl 10:50, så kan väl ingen begära att jag hela sex minuter senare, 10:56, ska komma ihåg något överhuvudtaget? 🙂 Jag är snygg men inte så smart 😆 Ciao! /® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 9 februari 2005 Dela Postat 9 februari 2005 Vilken samling... trashade ni nå'ra biljardbord?... Addic ser ut som han ville göra det åtminstone.. vad hällde ni i honom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.