Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nej, objektivitet kan jag ju så klart inte efterfråga. Det går nog inte ens att vara objektiv om ett subjektivt ämne.

Jag gillade skivan, och ville höra vad ni andra tyckte.

Postat

Förstår inte var ni får Bangles-referenserna ifrån, Killwithskill o SadamJR. Särskilt inte Walk like an egyptian, KWS.

Siouxie and the Banshes var det jag refererade till. I de mera malande låtarna.

Postat

Vet inte om jag var tydlig med det innan, men jag tycker exakt samma som med hennes förra skiva. Hon är dålig, hennes låtar och texter är tråkiga. Björns produktioner är grymma. Det hela sätter mig i en mycket svår sits, men av ren stolthet väljer jag att ogilla henne. Dåligt utav mig, jag vet.

sadomachine (oregistrerad)
Postat

Jag hör bara ännu en trist svenne som inte borde sjunga på engelska. Kan nån vara bussig och kasta henne på Elin Sigvardsson-slash-Moneybrother-högen? Tack.

+1

Postat

Vet inte om jag var tydlig med det innan, men jag tycker exakt samma som med hennes förra skiva. Hon är dålig, hennes låtar och texter är tråkiga. Björns produktioner är grymma. Det hela sätter mig i en mycket svår sits, men av ren stolthet väljer jag att ogilla henne. Dåligt utav mig, jag vet.

Nej, det tycker jag faktiskt inte. Det finns mycket musik jag inte alls gillar, och då får produktionen vara hur bra som helst. Musik före produktion, alltid.

• 2 veckor senare...
Postat

Visst är det vissa orgelgrejer i Follow Rivers som påminner om vissa effektljud i filmen Zombie Flesh Eaters? Jag diggar det i alla fall.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.