Jee (oregistrerad) Postat 5 februari 2005 Postat 5 februari 2005 Söker rappare i Sthlmsområdet för samarbete, inspelningar samt ev gästinhopp i liveband. Studio, låtar, replokal - allt finns - utom just en rappare. Jee
Jee (oregistrerad) Postat 5 februari 2005 Postat 5 februari 2005 (redigerat) En blandning av soul, jazz, pop och lite hip hop kanske är en bra beskrivning. Till en början är det en specifik låt som jag skulle vilja krydda med en rappare på ngn vers eller i ett stick. Men i förlängningen skulle jag även ha ett bra samarbete med en duktig en rappare för nya projekt. Känner mest folk som sjunger, och soul/hip hop börjar tala till mig mer och mer. Det är lite Jill scott, India Arie-stuk på låtarna. Det drar i alla fall åt det hållet. Kort om mig; spelar gitarr i två band varav ett soul/hip hop-band som fungerar som kompband åt olika artister via ett litet skivbolag. Skriver musik - både "låtar" - men har också gjort några jobb för radio- och TV-reklam. Har mobil studio som jag kan ta med mig och spela in överallt där akustisken tillåter det. Jobbar i Logic och lite i Pro Tools. Finns det ngn rappare därute som har "det där" - tveka inte att kontakta mig. Det blir bra grejer det här! Redigerat 6 februari 2005 av Jee
manel Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 Låter kul... vilket språk är det som ska rappas? synd bara att man bor i uppsala... 😆
Jee (oregistrerad) Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 Engelska. ( Uppsala är inte så långt bort från Sthlm va? )
manel Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 nja inte så farligt... fast min engelska är kanske inte på topp... 😆
Jee (oregistrerad) Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 Hmmm, engelskan måste vara bra... Planerar att släppa detta, så det är alltså ingen demoinspelning i första hand utan ambitionen är att kvaliteten ska bli så bra som möjligt och låten/låtarna kunna spelas i radio, distribueras etc.
manel Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 okej nja kör mest på svenska som sagt... aja.. hoppas att du hittar nån iaf, finns ganska många rappar i sthlm.... kolla på www.whoa.nu, där kan du nog hitta nån.. lyckatill! 🙂
Jee (oregistrerad) Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 Tack för tipset. Surfar direkt till WHOA 🙂
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Jag är en grym rappare. Bor tyvärr i Skåne, men jag kickar gärna på någon låt ändå...
Jee (oregistrerad) Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Måste tyvärr säga att det är begränsat till Sthlmsområdet, med tanke på inspelningar och sånt. Allt blir ju smidigare i samarbetet då, men tråkigt för mig att jag missar en grym rappare 😄
xxxx5 Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 tja jag e en rätt bra rappare men jag e bara 11 så jag har inte så mörk röst men jag kan härma eminem exat säger mina vänner men jag vill samarbeta med dig ps jag kan rappa på engelska 🙂
Danny Cort (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 tja jag e en rätt bra rappare men jag e bara 11 så jag har inte så mörk röst men jag kan härma eminem exat säger mina vänner men jag vill samarbeta med dig ps jag kan rappa på engelska 🙂 Härma Eminem? Sök till 'småstjärnorna' istället.
xxxx5 Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 du jag söker inte till små stjärnorna bara satt du vet. och ja härma eminem assså jag kan hans låtar utan till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 du jag söker inte till små stjärnorna bara satt du vet. och ja härma eminem assså jag kan hans låtar utan till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skojare.
money Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 jag är rappare ni söker.. jag rap på engelska har samarbetat med olika arstier både okända och kända. Och varit utomland även jobbat spelat in skivor där med franska rapartister och spanska.. Jag bor inte sthlm med jag kan ta mig ditt.. peace
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 jag är rappare ni söker.. jag rap på engelska har samarbetat med olika arstier både okända och kända. Och varit utomland även jobbat spelat in skivor där med franska rapartister och spanska.. Jag bor inte sthlm med jag kan ta mig ditt.. peace Spännande! Vilka artister?
Hellpig Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 tja jag e en rätt bra rappare men jag e bara 11 så jag har inte så mörk röst men jag kan härma eminem exat säger mina vänner men jag vill samarbeta med dig ps jag kan rappa på engelska 😉 Härma Eminem? Sök till 'småstjärnorna' istället. Precis rätt forum för det skulle jag tro! 🙂😆😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.