fishfriend (oregistrerad) Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 tja, reklamen har börjat sändas nu om de programmet jag ska vara med i :S börjar bli nervös som satan 😛 ingen som har erfarenhet om tv som kan berätta lite om vad ni har varit med i och hur de kändes ? skänns ju som hela sverige kommer kolla, fast man vet att de inte kommer de 😛 aja detta va ett märkligt ämne jag håller med men va tvungen o se om någon annan har varit med om samma sak 😛🙂 MVH Emil
debatt Postat 28 februari 2011 Postat 28 februari 2011 Man kan nog bli nervös oavsett vilket program det handlar om. Program som program.
fishfriend (oregistrerad) Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Jo, jag förstår nog det, är bara nyfiken. semesterduellen heter de, :S
debatt Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 semesterduellen heter de, :S Ojdå, jag råkade se vinjetten.
debatt Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Nej alltså, jag kom på att den vinjetten kom upp på tv-reklamen häromdagen. Det verkade lite lätt hysteriskt eller stressigt. Flimrade förbi på några få sekunder i rutan bara. Jag fick egentligen inget bestående riktigt intryck. Förmodligen kom jag in sent i den reklamvinjetten.
SadamJR Postat 1 mars 2011 Postat 1 mars 2011 Jag skulle nog vara lite nervös om jag skulle vara med på TV 3.
SadamJR Postat 31 mars 2011 Postat 31 mars 2011 Då var det dags. Undrar vilket avsnitt fishfriend är med i? http://www.tv3.se/program/semesterduellen-1
fishfriend (oregistrerad) Postat 31 mars 2011 Postat 31 mars 2011 Då var det dags. Undrar vilket avsnitt fishfriend är med i? http://www.tv3.se/program/semesterduellen-1 2 😛
®offe Postat 1 april 2011 Postat 1 april 2011 Låt oss bara hoppas att de inte har satt en "profil" på dig, som du säkert känner till så kan de framställa dig precis hur de vill genom klippningen. En vanlig hygglig 21-åring är inte bra tv, men en superkorkad är kul, eller en dryg som man kan reta sig på, eller en fumlig som man kan skratta åt, eller en blyg så man får gömma huvudet i kudden..ja, du förstår. Tyvärr/lyckligtvis har vi inte tv3, så jag får väl leva i ovisshet tills jag läser första rubriken på löpet om någon månad: ELAKE EMILS CHOCKBESKED TILL MAMMA: eller SNYGG-EMILS NYA VÄN: eller BLYG-EMILS NYA GÖMSTÄLLE: Eller så är det inte dig de fokuserar på. Den som lever får se...
fishfriend (oregistrerad) Postat 1 april 2011 Postat 1 april 2011 Låt oss bara hoppas att de inte har satt en "profil" på dig, som du säkert känner till så kan de framställa dig precis hur de vill genom klippningen. En vanlig hygglig 21-åring är inte bra tv, men en superkorkad är kul, eller en dryg som man kan reta sig på, eller en fumlig som man kan skratta åt, eller en blyg så man får gömma huvudet i kudden..ja, du förstår. Tyvärr/lyckligtvis har vi inte tv3, så jag får väl leva i ovisshet tills jag läser första rubriken på löpet om någon månad: ELAKE EMILS CHOCKBESKED TILL MAMMA: eller SNYGG-EMILS NYA VÄN: eller BLYG-EMILS NYA GÖMSTÄLLE: Eller så är det inte dig de fokuserar på. Den som lever får se... jo de är precis detta jag är rädd för som du beskriver :S dom kan ha klippt ihop mig helt cp-skadad (som de verkar på reklamen) :S hoppas bara innerligt att jag har fel
Neosus Postat 2 april 2011 Postat 2 april 2011 Roligt att titta på folk som blir tvingad till en semester dom inte vill åka till... 😛😄
Jetblack Postat 6 april 2011 Postat 6 april 2011 jo de är precis detta jag är rädd för som du beskriver :S dom kan ha klippt ihop mig helt cp-skadad (som de verkar på reklamen) :S hoppas bara innerligt att jag har fel Har du sett "Sveriges värsta bilförare" någon gång? 😄
fishfriend (oregistrerad) Postat 6 april 2011 Postat 6 april 2011 Har du sett "Sveriges värsta bilförare" någon gång? 😄 ja . vaddå då 😛 ?
Jetblack Postat 7 april 2011 Postat 7 april 2011 ja . vaddå då 😛 ? Där kan man tala om att de medverkande framställs som pantade. Det är inte säkert att de är lika pantade "på riktigt", men det vet man ju inte som tv-tittare 😉
SadamJR Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 Efter all denna hype missade jag programmet. Går det någon repris?
fishfriend (oregistrerad) Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 Efter all denna hype missade jag programmet. Går det någon repris? går repris på söndag, finns även på tv3 play 😛
SadamJR Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 går repris på söndag, finns även på tv3 play 😛 Var du nöjd med din prestation, och med hur du framställdes?
fishfriend (oregistrerad) Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 Var du nöjd med din prestation, och med hur du framställdes? kan inte riktigt svara på hur exakt dom framställde mig. men de kunde varit mycket värre ! ja de kunde varit bättre med. men de får duga 🙂 jag vet ju iaf hur jag ä 😉
fishfriend (oregistrerad) Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 De va kul att se! 😄 hehe, bra de då 😉
SadamJR Postat 11 april 2011 Postat 11 april 2011 Lyckades missa reprisen också utom de sista 10 minuterna. Begrep aldrig riktigt vem som var du. Får väl kolla play och se om det funkar på mitt mobila bredband.
Jerry P Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Fishfriend: har du sett materialet som inte kom med också?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.