Jump to content
Annons

nervös för premiären på tv :S nån som har erfarenhet av tv ?

Recommended Posts

fishfriend (oregistrerad)
Postat

tja,

reklamen har börjat sändas nu om de programmet jag ska vara med i :S

börjar bli nervös som satan 😛 ingen som har erfarenhet om tv som kan berätta lite om vad ni har varit med i och hur de kändes ?

skänns ju som hela sverige kommer kolla, fast man vet att de inte kommer de 😛 aja detta va ett märkligt ämne jag håller med men va tvungen o se om någon annan har varit med om samma sak 😛🙂

MVH Emil

Annons
Postat

Jo, jag förstår nog det, är bara nyfiken.

semesterduellen heter de, :S

Postat

Nej alltså, jag kom på att den vinjetten kom upp på tv-reklamen häromdagen.

Det verkade lite lätt hysteriskt eller stressigt.

Flimrade förbi på några få sekunder i rutan bara.

Jag fick egentligen inget bestående riktigt intryck.

Förmodligen kom jag in sent i den reklamvinjetten.

• 5 veckor senare...
Postat

Låt oss bara hoppas att de inte har satt en "profil" på dig, som du säkert känner till så kan de framställa dig precis hur de vill genom klippningen. En vanlig hygglig 21-åring är inte bra tv, men en superkorkad är kul, eller en dryg som man kan reta sig på, eller en fumlig som man kan skratta åt, eller en blyg så man får gömma huvudet i kudden..ja, du förstår. Tyvärr/lyckligtvis har vi inte tv3, så jag får väl leva i ovisshet tills jag läser första rubriken på löpet om någon månad: ELAKE EMILS CHOCKBESKED TILL MAMMA: eller SNYGG-EMILS NYA VÄN: eller BLYG-EMILS NYA GÖMSTÄLLE:

Eller så är det inte dig de fokuserar på. Den som lever får se...

Postat

Låt oss bara hoppas att de inte har satt en "profil" på dig, som du säkert känner till så kan de framställa dig precis hur de vill genom klippningen. En vanlig hygglig 21-åring är inte bra tv, men en superkorkad är kul, eller en dryg som man kan reta sig på, eller en fumlig som man kan skratta åt, eller en blyg så man får gömma huvudet i kudden..ja, du förstår. Tyvärr/lyckligtvis har vi inte tv3, så jag får väl leva i ovisshet tills jag läser första rubriken på löpet om någon månad: ELAKE EMILS CHOCKBESKED TILL MAMMA: eller SNYGG-EMILS NYA VÄN: eller BLYG-EMILS NYA GÖMSTÄLLE:

Eller så är det inte dig de fokuserar på. Den som lever får se...

jo de är precis detta jag är rädd för som du beskriver :S

dom kan ha klippt ihop mig helt cp-skadad (som de verkar på reklamen) :S

hoppas bara innerligt att jag har fel

Postat

jo de är precis detta jag är rädd för som du beskriver :S

dom kan ha klippt ihop mig helt cp-skadad (som de verkar på reklamen) :S

hoppas bara innerligt att jag har fel

Har du sett "Sveriges värsta bilförare" någon gång? 😄

Postat

Har du sett "Sveriges värsta bilförare" någon gång? 😄

ja . vaddå då 😛 ?

Postat

ja . vaddå då 😛 ?

Där kan man tala om att de medverkande framställs som pantade. Det är inte säkert att de är lika pantade "på riktigt", men det vet man ju inte som tv-tittare 😉

Postat

Efter all denna hype missade jag programmet. Går det någon repris?

går repris på söndag, finns även på tv3 play 😛

Postat

Var du nöjd med din prestation, och med hur du framställdes?

kan inte riktigt svara på hur exakt dom framställde mig. men de kunde varit mycket värre !

ja de kunde varit bättre med.

men de får duga 🙂 jag vet ju iaf hur jag ä 😉

Postat

De va kul att se! 😄

hehe, bra de då 😉

Postat

Lyckades missa reprisen också utom de sista 10 minuterna. Begrep aldrig riktigt vem som var du. Får väl kolla play och se om det funkar på mitt mobila bredband.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.