feffe (oregistrerad) Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 Har instalerat om datorn. Formater ALLT pg.a en stor crash. Till min förvånan så har jag förlagt min cd skiva till ljudkortet. Kan inte hitta den någon stans. Någon som har någon aning om vart man kan ladda hem Drivrutiner och programmet E-Mu patchmix dsp eller någe liknande heter det. Har kollat på http://www.emu.com men hittar bara uåppgraderingar för programmet. inte själva "programmet" i sig själv. har letat som en blådåre på internet efter programmet. Men hittar inte det. så nu sitter man här med ljudkortet som inte funkar =( "GRåTA" /feffe
Björn Olsberg Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 Skulle tro att du kan få (eller köpa billigt) en ny om du kontaktar din återförsäljare, Luthman eller E-MU direkt.
Zando Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 (redigerat) Kan du inte få hjälp från den butik som du köpte produkten ifrån, dom borde kunna hjälpa dig. 🙂 Edit:Olsberg hann före mig,jag skriver för långsamt 😛 Redigerat 4 februari 2005 av Zando
feffe (oregistrerad) Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 Skulle tro att du kan få (eller köpa billigt) en ny om du kontaktar din återförsäljare, Luthman eller E-MU direkt. Tyvärr fick jag det svaret jag befarade. Ville få igång ljudet ikväll o fixa o dona... Usch. Tack för svaret iaf! 🙂 /Feffe
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.