Reddrock Postat 24 februari 2011 Postat 24 februari 2011 Söker en sångare som att samarbeta med. Stilen är 80-tals pop metal . Influenser : Ratt, Winger, Dokken och TNT mf... Tänkte att vi kunde skicka filer fram och tillbaka till varandra över nätet eller lagringsmedia via post. MVH Reddrock
aROCKER Postat 24 februari 2011 Postat 24 februari 2011 Stilen är 80-tals pop metal . Influenser : Ratt, Winger, Dokken och TNT mf... Sköna grupper! Är det för bara en låt...och är text melodi klar, lägg gärna ut ett ljudklipp
Reddrock Postat 24 februari 2011 Trådstartare Postat 24 februari 2011 Texter och melodier finns inte färdiga. Har skrivit melodi och texter förut men av erfarenhet brukar resultatet bli bättre om sångaren själv gör det. Han kan sitt register bäst. Givetvis kan vi göra det ihop. Vi kan börja med en låt och se hur det går. Går det bra har jag en massa andra låtar vi kan fortsätta med. Om du kan skicka mig en email adress så sänder jag en mp3:a MVH Reddrock
aROCKER Postat 24 februari 2011 Postat 24 februari 2011 Texter och melodier finns inte färdiga. Har skrivit melodi och texter förut men av erfarenhet brukar resultatet bli bättre om sångaren själv gör det. Han kan sitt register bäst. Givetvis kan vi göra det ihop. Vi kan börja med en låt och se hur det går. Går det bra har jag en massa andra låtar vi kan fortsätta med. Om du kan skicka mig en email adress så sänder jag en mp3:a MVH Reddrock Tänkte mest bara för allmänhetens intresse...jag har en hel del redan att göra, ska se om jag kan klämma in nåt framöver. Men jag PM:ar om att få höra en snutt.
Reddrock Postat 24 februari 2011 Trådstartare Postat 24 februari 2011 Har försökt att e-maila dig genom forumet men får upp felmeddelande hela tiden. Till vilken adress skall jag skicka låten och hur stor får filen vara ?
Charley88 Postat 4 mars 2011 Postat 4 mars 2011 Söker en sångare som att samarbeta med. Stilen är 80-tals pop metal . Influenser : Ratt, Winger, Dokken och TNT mf... Tänkte att vi kunde skicka filer fram och tillbaka till varandra över nätet eller lagringsmedia via post. MVH Reddrock tja bor i sthlm och kan va sugen har dock mestadels sjungit pop. men kan "dista" rösten om de behövs. vet dock inte hur högt i tonart jag kommer rent men allt går ju att öva.
Charley88 Postat 12 mars 2011 Postat 12 mars 2011 Har du någon inspelning där du sjunger ? hej där om det fort. är aktuellt så kan jag lägga lite sång på nångot om du skickar. har dock inget inspelat här än då jag precis fått hem nya grejer.
Dazzle Postat 13 mars 2011 Postat 13 mars 2011 Jag spelar gärna in sång på nån låt eller flera om det inte är ett alltför tidskrävande projekt:) har några rätt gamla men dugliga låtar på myspace om ni vill lyssna på röstprov: www.myspace.com/joeydazzle
crillemannen Postat 13 mars 2011 Postat 13 mars 2011 (redigerat) Om du vill kan du skicka filer till mig så jag får höra dina låtar 🙂 Jag kan sjunga 80-tals metal all the way haha Ingen autotune på klippet btw Your browser does not support the HTML5 audio tag Tjo / Christian Redigerat 13 mars 2011 av crillemannen
Reddrock Postat 14 mars 2011 Trådstartare Postat 14 mars 2011 Hej Dazzel Jag skickade en mp3 a till din hotmail adress. Hör av dig när du lyssnat på den. MVH Redrock
crillemannen Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Varför bor du ändå där borta?! 😳 Sjunger du även pop pop/rock? Då kanske det vore dags att ta sig till Stockholm sen?! Se min tråd: https://www.studio.se/index.php?showtopic=84212 /Mikey Jag kan väll sjunga det mesta 😄 Jag har en professionell studio jag med, fast jag förstår inte riktigt vad du vill med ditt projekt? Skicka gärna ett PM å förklara mera. Här har du en till. Your browser does not support the HTML5 audio tag / Christian
Kokerskan Postat 19 mars 2011 Postat 19 mars 2011 Hej! Jag heter Paulina och jag har sjungit hos sångpedagog i några år. Jag är sugen om du behöver en sångerska! 😄 MVH Paulina
Reddrock Postat 20 mars 2011 Trådstartare Postat 20 mars 2011 Hej Skicka ett prov på någon låt du sjunger på. MVH Reddrock
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.