jonne Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 http://www.soundclick.com/bands/2/siwheilmusic.htm ---: bara lofi funkar, vet inte vaffö 😛 gjort igår, bara skizz. va tycker ni?
zeblar Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 Lite för mycket skämmt acid, men 303:e slingan är go och visst detta är ju acid. Jag gillar sånt här ibland.
jonne Postat 4 februari 2005 Trådstartare Postat 4 februari 2005 vadå skämmt"? skärp dig! 🙂 nånn annan då? nu funkar -hifi på iaf!!! 😛
zeblar Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 (redigerat) Inget illa menat. Ber om ursäkt 🙂 Det var mest vocal samplingen jag syftade på. Jag tycker nog detta är en ganska trevlig låt. Speciellt när 303:an kommer igång på allvar efter ca 1 minut. HIFI version lät också mycket bättre än den andra. Redigerat 4 februari 2005 av zeblar
dbd Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 Jag tycker det är charmigt värre 🙂 Simpel acid och en pisksnärt med as-skitigt reverb. Jag gillar din stil! 😛
jonne Postat 5 februari 2005 Trådstartare Postat 5 februari 2005 Jag tycker det är charmigt värre 😉 Simpel acid och en pisksnärt med as-skitigt reverb. Jag gillar din stil! 😛 cool arga farbrorn gilla min steeeel!!! 😄😛 va spelar du själv????
dbd Postat 5 februari 2005 Postat 5 februari 2005 Jag tycker det är charmigt värre 🙂 Simpel acid och en pisksnärt med as-skitigt reverb. Jag gillar din stil! 🙂 cool arga farbrorn gilla min steeeel!!! 😆😎 va spelar du själv???? House/breaks/techno.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.