jonne Postat 4 februari 2005 Dela Postat 4 februari 2005 hej jag heter jonne och spelar ocksĂ„. đ Jag lĂ„na brossans studio ibland och spelar mörk evil techno music. vet ni om det finns nĂ„t skivbolag man kan skicka tilll som ger ut acid-skivor daa?? đđ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
perdefinition Postat 4 februari 2005 Dela Postat 4 februari 2005 spelar mörk evil techno music. Vem gör inte det? VÀlkommen! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 4 februari 2005 Dela Postat 4 februari 2005 Tjena tjena đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 4 februari 2005 Dela Postat 4 februari 2005 Hej och vÀlkommen! Du har inget man kan fÄ lyssna pÄ? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
jonne Postat 4 februari 2005 TrĂ„dstartare Dela Postat 4 februari 2005 jeeees! men de e bara lofi som funkar pĂ„ soundClickz: http://www.soundclick.com/bands/2/siwheilmusic.htm ..det Ă€r en lĂ„t ja börja pĂ„ igĂ„r: Rosy Cheeks! eat it! đđ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
android Postat 4 februari 2005 Dela Postat 4 februari 2005 Hejhej! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 4 februari 2005 Dela Postat 4 februari 2005 VÀlkommen! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Tjena! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
jonne Postat 5 februari 2005 TrĂ„dstartare Dela Postat 5 februari 2005 coooool Ă€r de nĂ„nn mer hĂ€r som spela aciiiid?? đđ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
HÄkan Ekberg Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Hej och vÀlkommen! HÄkan Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Hej och vÀlkommen till detta forum hÀr finns allt frÄn techno till Tone Norum du kan höra en och annan melodi, och, frÄn mig, riktigt kass poesi. // David Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 coooool Ă€r de nĂ„nn mer hĂ€r som spela aciiiid?? đđ KĂ€nns som att den musikstilen höll pĂ„ att frĂ€ta sönder gĂ€rnan pĂ„ mig. Rent kemikaliskt, alltsĂ„. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 Hej och vĂ€lkommen till detta forumhĂ€r finns allt frĂ„n techno till Tone Norum du kan höra en och annan melodi, och, frĂ„n mig, riktigt kass poesi. // David Ăr du full, D? Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 (redigerat) Edit Redigerat 27 februari 2007 av D Vibe Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Ken KÀngström Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 hej Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 VĂ€lkommen förresten đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 .. argh, vad löjligt att man mÄste bli medlem i Soundclick för att kunna ladda ner MP3:orna. Jag har juh inget ljudkort i internetdatorn, sÄ jag kan inte streama musiken.. /Daniel Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
oblivian Postat 5 februari 2005 Dela Postat 5 februari 2005 VÀlkommen! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 SĂ„dĂ€r, nu har jag lyssnat. Trevlig lĂ„t du har pĂ„ g dĂ€r, men ett par saker jag inte riktigt kom överrens om Ă€r snare-ljudet, samt att trummorna Ă€r lo-fi.. Sen sĂ„ skulle det naturligtvis inte skada om du finputsade sjĂ€lva arret ocksĂ„, men det Ă€r juh sĂ„nt som man kan greja med senare đ baslinjen Ă€r precis sĂ„dĂ€r psykadeliskt svĂ€ngig som Ă€kta acid ska vara đ /Daniel Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
osiris Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 Welcome friend! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
jonne Postat 6 februari 2005 TrĂ„dstartare Dela Postat 6 februari 2005 SĂ„dĂ€r, nu har jag lyssnat. Trevlig lĂ„t du har pĂ„ g dĂ€r, men ett par saker jag inte riktigt kom överrens om Ă€r snare-ljudet, samt att trummorna Ă€r lo-fi.. Sen sĂ„ skulle det naturligtvis inte skada om du finputsade sjĂ€lva arret ocksĂ„, men det Ă€r juh sĂ„nt som man kan greja med senare đ baslinjen Ă€r precis sĂ„dĂ€r psykadeliskt svĂ€ngig som Ă€kta acid ska vara đ /Daniel hey mannen jag Ă€r aciiiid, fattar du? đđ ---min Ă€r evil, du Ă€r sissy (ja lyssna pĂ„ din "acid".... !!!! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 .. Nu hĂ€nger jag inte med. Ăr vĂ€l för trött antar jag. Godnatt! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 februari 2005 Dela Postat 6 februari 2005 VÀlkommen! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Tjenna.. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Hej och vĂ€lkommen till detta forumhĂ€r finns allt frĂ„n techno till Tone Norum du kan höra en och annan melodi, och, frĂ„n mig, riktigt kass poesi. // David Ăr du full, D? Nej đ möjligtvis var jag hög pĂ„ gospel. Men jag antar att det inte rĂ€knas đ // David Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.