jonne Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 hej jag heter jonne och spelar också. 🙂 Jag låna brossans studio ibland och spelar mörk evil techno music. vet ni om det finns nåt skivbolag man kan skicka tilll som ger ut acid-skivor daa?? 😛😎
perdefinition Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 spelar mörk evil techno music. Vem gör inte det? Välkommen!
cm0s Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 Hej och välkommen! Du har inget man kan få lyssna på?
jonne Postat 4 februari 2005 Trådstartare Postat 4 februari 2005 jeeees! men de e bara lofi som funkar på soundClickz: http://www.soundclick.com/bands/2/siwheilmusic.htm ..det är en låt ja börja på igår: Rosy Cheeks! eat it! 😛😎
jonne Postat 5 februari 2005 Trådstartare Postat 5 februari 2005 coooool är de nånn mer här som spela aciiiid?? 😄😛
Diwic Postat 5 februari 2005 Postat 5 februari 2005 Hej och välkommen till detta forum här finns allt från techno till Tone Norum du kan höra en och annan melodi, och, från mig, riktigt kass poesi. // David
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 februari 2005 Postat 5 februari 2005 coooool är de nånn mer här som spela aciiiid?? 😛😄 Känns som att den musikstilen höll på att fräta sönder gärnan på mig. Rent kemikaliskt, alltså.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 februari 2005 Postat 5 februari 2005 Hej och välkommen till detta forumhär finns allt från techno till Tone Norum du kan höra en och annan melodi, och, från mig, riktigt kass poesi. // David Är du full, D?
D Vibe Postat 5 februari 2005 Postat 5 februari 2005 (redigerat) Edit Redigerat 27 februari 2007 av D Vibe
D Vibe Postat 5 februari 2005 Postat 5 februari 2005 .. argh, vad löjligt att man måste bli medlem i Soundclick för att kunna ladda ner MP3:orna. Jag har juh inget ljudkort i internetdatorn, så jag kan inte streama musiken.. /Daniel
D Vibe Postat 6 februari 2005 Postat 6 februari 2005 Sådär, nu har jag lyssnat. Trevlig låt du har på g där, men ett par saker jag inte riktigt kom överrens om är snare-ljudet, samt att trummorna är lo-fi.. Sen så skulle det naturligtvis inte skada om du finputsade själva arret också, men det är juh sånt som man kan greja med senare 😉 baslinjen är precis sådär psykadeliskt svängig som äkta acid ska vara 😉 /Daniel
jonne Postat 6 februari 2005 Trådstartare Postat 6 februari 2005 Sådär, nu har jag lyssnat. Trevlig låt du har på g där, men ett par saker jag inte riktigt kom överrens om är snare-ljudet, samt att trummorna är lo-fi.. Sen så skulle det naturligtvis inte skada om du finputsade själva arret också, men det är juh sånt som man kan greja med senare 😉 baslinjen är precis sådär psykadeliskt svängig som äkta acid ska vara 🙂 /Daniel hey mannen jag är aciiiid, fattar du? 😎😎 ---min är evil, du är sissy (ja lyssna på din "acid".... !!!! 😉
D Vibe Postat 6 februari 2005 Postat 6 februari 2005 .. Nu hänger jag inte med. Är väl för trött antar jag. Godnatt!
Diwic Postat 7 februari 2005 Postat 7 februari 2005 Hej och välkommen till detta forumhär finns allt från techno till Tone Norum du kan höra en och annan melodi, och, från mig, riktigt kass poesi. // David Är du full, D? Nej 😉 möjligtvis var jag hög på gospel. Men jag antar att det inte räknas 🙂 // David
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.