Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Och såg tidernas sämsta film någonsin.

Sanctum 3D.

Någon som sett den?

Totalt jävla värdelös.

Filmen byggde inte upp någon spänning överhuvudtaget. Den nådde liksom inte "klimax", eller hur man ska beskriva det.

Kändes som det var något man hade kunna se på 3an en tisdagskväll.

3D effekterna var heller inte någon höjdare.

Hur funderar detta egentligen?

Vem är det som bestämmer vilka filmer som ska visas på bio eller inte?

Annons
Postat

Var den sämre än både "Pulp Fiction" och "The Neverending Story 3"? Trodde inte att det var möjligt 😮

Det är väl filmbolagen som bestämmer vilka filmer som ska gå på bio. Det handlar (mig veterligen) om vilken budget de har och hur mycket de väntas dra in. Filmer med hög budget och kända skådespelare förväntas dra in mycket pengar och visas på många orter, medan filmer med lägre budget bara släpps till biograferna i större städer. Det kostar massor med pengar att tillverka en kopia av en film, och tror man inte att den kommer att dra stor publik tillverkar man få kopior.

Postat

Pulp fiction dålig???! 😮

Nä, den är värdelös.

Har legat på min 10-i-topplista över de sämsta filmer jag någonsin sett ända sedan jag såg den. Och jag har sett många filmer.

Postat

Nä, den är värdelös.

Har legat på min 10-i-topplista över de sämsta filmer jag någonsin sett ända sedan jag såg den. Och jag har sett många filmer.

trist för dig att du inte kan uppskatta bra film 🙁

Postat

trist för dig att du inte kan uppskatta bra film 🙁

Oroa dig inte, det finns massor med bra filmer som jag uppskattar istället! Jag älskar filmer med mycket handling och lite prat, det var där Tarrantinos monumentalverk stöp.

Star Wars/LotR/Die Hard/Pirates of the Carribean/Terminator-filmerna är fina grejor, bland annat. Världen är full med bra filmer! 🙂

Postat

Die Hard

Jo, Die Hard håller ju en oändligt mycket högre verkshöjd än Tarantinos samlade verk 😛 ...

Nä jag ska inte dissa din smak. Man har liksom rätt till sin egen, och det är vackert att den är olika. Och jag diggar Die hard oxå. Lite kalkon sådär 🙂

Postat

Star Wars/LotR/Die Hard/Pirates of the Carribean/Terminator-filmerna är fina grejor, bland annat. Världen är full med bra filmer! 🙂

😱

Postat

😱

Ha ha, tur att vi inte alla tycker lika. Världen skulle vara så tråkig då 😉

För att inte tala om att det skulle vara ganska tomt och tråkigt på biograferna i väntan på att herr Tarantino ska bli färdig med nästa rulle...

Postat

Ha ha, tur att vi inte alla tycker lika. Världen skulle vara så tråkig då 😉

För att inte tala om att det skulle vara ganska tomt och tråkigt på biograferna i väntan på att herr Tarantino ska bli färdig med nästa rulle...

Finns ju andra bra regissörer också. Det de flesta har gemensamt är att det är mycket prat och lite handling.

Postat

Var den sämre än både "Pulp Fiction"...

Nu vet jag inte hur gammal du är... Men jag slår vad om att du gillar vad som i "min värld" motsvarar Chuck Norris-filmer samt filmkonstverk medverkandes Bud Spencer och Terence Hill.

Här kan vi snacka "film".

Postat

Nu vet jag inte hur gammal du är... Men jag slår vad om att du gillar vad som i "min värld" motsvarar Chuck Norris-filmer samt filmkonstverk medverkandes Bud Spencer och Terence Hill.

Här kan vi snacka "film".

Jag är 30 (står i min presentation).

Jag gillar filmer där det händer saker.

Postat

Kolla in "The adventures of Sinbad" (2009... tror jag). Där har en ett kvalitetsverk till ... eh, nej. Den är helt fruktansvärd! Nästa så dålig att det blir underhållande.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.