BjornSilver Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 Öppen för alla förslag från klassisk musik till electro
Lindeberg Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 Tips: Var lite mer specifik - vad vill du göra? Och släng upp ett exempel på hur du låter, berätta om vad du gjort. Då tror jag du får många fler svar.
BjornSilver Postat 4 februari 2005 Trådstartare Postat 4 februari 2005 (redigerat) Tips: Var lite mer specifik - vad vill du göra?Och släng upp ett exempel på hur du låter, berätta om vad du gjort. Då tror jag du får många fler svar. Så här låter jag 😛 fast det är ju bara en av genresen... http://bjornsilver.sidan.nu E öppen för alla förslag även distans sammarbete... Redigerat 4 februari 2005 av BjornSilver
Tokas Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 Jag spelar afrikansk marimba, och skulle kunna hitta på något sammarbete. Lite extremt kanske, men du frågade om det. 😛
BjornSilver Postat 4 februari 2005 Trådstartare Postat 4 februari 2005 Jag spelar afrikansk marimba, och skulle kunna hitta på något sammarbete. Lite extremt kanske, men du frågade om det. 😛 hahaha ja man vet aldrig... 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.