dalarah Postat 19 februari 2011 Dela Postat 19 februari 2011 (redigerat) hej jag går i åttan och ska ha prao vecka 17 till 19. jag går i musikklass så jag vet nog lite om musik och så. jag vet inte om jag vill praoa inom musik men jag vill endå veta vilka möjligheter jag har. jag tar oxå emot tv, smink och sådana förslag. jag hade tänkt mig på svt i stockholm men visste inte vem jag skulle kontakta och har inga kontakter. men är öppen för förslag ☺️ Redigerat 22 februari 2011 av dalarah Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sengaia Postat 19 februari 2011 Dela Postat 19 februari 2011 Musikaffär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 februari 2011 Dela Postat 19 februari 2011 Något av studieförbunden kanske kan vara något för dig? Det flesta förbunden brukar ha någon form av musikinriktning (studio, live, workshops, jamsessioner etc). Ring runt på din ort och hör dig för. Lycka till med praosökandet. mvh CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.