Björn Olsberg Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Som en liten fredagspresent är nu avdelningen Låtar & filer uppdaterade. Främsta nyheterna är: Förbättrad låtlista under varje kategori Omgjord sida för varje låt. Nu betydligt mer översiktlig och tilltalande. EFTERFRÅGAT: Inbyggd flash-spelare direkt på sidan för låtnedladdning är nu tillbaka. Inom kort planerar vi att gå över till att sköta kommentarerna direkt vid varje låts sida, istället för att göra det separat i en egen forumtråd som idag. 5
Guitar Nilsson Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 (redigerat) Hoppas jag hinner först att gratta... Edit: Jag blev först! Vad ska nu Analogfreak i grannforumet tugga om? Redigerat 18 februari 2011 av Guitar Nilsson
hellfog Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 wow grymt nu kan man börjar lyssna på forum låtar igen. Man tackar.
Die Hard (oregistrerad) Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Edit: Jag blev först! Vad ska nu Analogfreak i grannforumet tugga om? Å han hittar alltid nåt att tugga om. Vänta ska du få se. Det är ju trots allt han mor resten av världen som gäller i hans värld
Guitar Nilsson Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Testade den fina spelaren på min egen Life is hard. Det hände naturligtvis inte ett skit .Knäpptyst. Men fin var den att titta på. 😠
pikzel Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Funkar fint tycker jag. Mycket bättre än tidigare. Men om man får vara lite gnällig, så tycker fortfarande det är lite omständigt att låten ligger på ett ställe och kommentarerna/supporten på ett annat. Det vore fint om det vore integrerat lite bättre. Men tummen upp i alla fall!
Freddy Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Funkar fint tycker jag. Mycket bättre än tidigare. Men om man får vara lite gnällig, så tycker fortfarande det är lite omständigt att låten ligger på ett ställe och kommentarerna/supporten på ett annat. Det vore fint om det vore integrerat lite bättre. Men tummen upp i alla fall! Jag håller med dig! Men det var på tiden! Ett steg i rätt riktning, tack!
Freddy Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 testar lite nu, när jag står på sidan med flashspelaren.. hur kommer jag in i kommentartråden? ser ingen länk.. blindfan..
Anders F Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 testar lite nu, när jag står på sidan med flashspelaren.. hur kommer jag in i kommentartråden? ser ingen länk.. blindfan.. Klicka på "få support för denna fil" så kommer du in i diskussionstråden MVH Anders
Freddy Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Klicka på "få support för denna fil" så kommer du in i diskussionstråden MVH Anders Det var ju logiskt :S Kanske det skulle fixas? Tack!
Umemagnus Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 härregu va trevlit! Tack för den uppdateringen!
aROCKER Postat 18 februari 2011 Postat 18 februari 2011 Har bara läst nyheten...funkar det så säger jag bara UNDERBART! Vissa låtar gick det inte ens att höra på, dom krävde en viss codec (min jobbdator) FIRE!
P Forsberg Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 (redigerat) Funkar fint tycker jag. Mycket bättre än tidigare. Men om man får vara lite gnällig, så tycker fortfarande det är lite omständigt att låten ligger på ett ställe och kommentarerna/supporten på ett annat. Det vore fint om det vore integrerat lite bättre. Men tummen upp i alla fall! Läs! 😛 ...Inom kort planerar vi att gå över till att sköta kommentarerna direkt vid varje låts sida, istället för att göra det separat i en egen forumtråd som idag. Kanonbra! Det lönar sig att klaga! Edit: Är det jag som är tokig eller försvann studioforums logga uppe till vänster i samband med uppdateringen? Har ersatts av "IP Board"? Redigerat 19 februari 2011 av P Forsberg
jac Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Är det jag som är tokig eller försvann studioforums logga uppe till vänster i samband med uppdateringen? Har ersatts av "IP Board"? har också tänkt på det 😲
pikzel Postat 19 februari 2011 Postat 19 februari 2011 Läs! 😛 Ah, tack för tipset! Studio forum kommer blomma som aldrig förr.
Harmonica mike Postat 22 februari 2011 Postat 22 februari 2011 Bara att skriva under - kanon Björn! Efterlängtad upplyftning på demosidorna.Bättre sent än aldrig passar fint nu och ett stort TACK. Mike
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.