Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har jagat land och rike runt i år och dag efter en svensk återförsäljare av Sony's flaggskeppslurar MDR-7509 (eller konsumentvarianten MDR-V900), men hittar dem ingenstans... Är det någon som har erfarenhet av att jobba med dem i studio? Är det någon som ens vet var man kan få tag på dem?? Hilfe!!

Annons
Postat

Nu har jag beställt ett par från Thomann.de. Jag hittade dem även på Arva, men tro't eller ej; det blev flera hundra billigare att beställa från Tyskland, till och med inklusive frakt och moms!

Postat
Ska också köpa dem, fast åena sidan så kostar de runt 180dollar i usa.

Det kostar antagligen fan så mycket mer i frakt utanför EU än inom...

Postat

Jo du har rätt iof. Jag samma modell på samma ställe och jag blir fasen sugen på o köpa en med. Har Sennheiser hd25 nu men vill ha två hörlurar. Sennheiser's värsting respektive Sonys för olika bruk. Vad kostade den med frakt?

Postat (redigerat)

Hej!

Många affärer i USA skickar inte utanför USA! (bortsett ifrån Puerto Rico, Hawaii samt A*laska.) Många affärer i USA får inte skicka

till andra länder p.g.a. dem vara såå mkt billigare i USA att det skulle kunna skada en del inhemska marknader! (ex Sveriges? 😄)

Grado Hörlurar är ett exempel på produkter som går att köpa till under halva priset i USA men som amerikanska affärer är förbjudna

att skicka till ex Sverige - fast då kan man ju köpa dom (i stort sett) identiska A*lessandro istället!

Mvh A*

Redigerat av A*udiomaniker

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.