debatt Postat 14 februari 2011 Postat 14 februari 2011 😳 Va gö ni av dom? Om det är dubbelduntäcken med mycket fyllning så... vart och ett täcker ju en tredjedels garderob. Behöver ett gott råd. Att lassa ovanför garderoberna upp till taket ser ju inte klokt ut.
SadamJR Postat 14 februari 2011 Postat 14 februari 2011 Använder inte duntäcken eller täcken överhuvudtaget. Gör som jag och sov under ett påslakan så slipper ni detta problem.
debatt Postat 14 februari 2011 Trådstartare Postat 14 februari 2011 Använder inte duntäcken eller täcken överhuvudtaget. Gör som jag och sov under ett påslakan så slipper ni detta problem. Jo, men alltså, täcket eller täckena som inte ligger i ditt påslakan för närvarande. Var lägger du det eller dem??? 😳
SadamJR Postat 14 februari 2011 Postat 14 februari 2011 Jo, men alltså, täcket eller täckena som inte ligger i ditt påslakan för närvarande. Var lägger du det eller dem??? 😳 Jag äger inga täcken eller duntäcken. Mitt tips är att du ger bort dem till någon som behöver dem.
debatt Postat 14 februari 2011 Trådstartare Postat 14 februari 2011 Jag äger inga täcken eller duntäcken. Mitt tips är att du ger bort dem till någon som behöver dem. JAG behöver dem! Men inte alla samtidigt såklart! Du kör med filt i påslakanet då?
therocker Postat 14 februari 2011 Postat 14 februari 2011 Stoppa in duntäcket i frysen, dunet krymper 80% av sin storlek vid minusgrader. Återfår helt sin form sedan när man tinar täcket.
SadamJR Postat 14 februari 2011 Postat 14 februari 2011 JAG behöver dem! Men inte alla samtidigt såklart! Du kör med filt i påslakanet då? Nej. Jag har ingen filt i men fryser ändå aldrig.
debatt Postat 14 februari 2011 Trådstartare Postat 14 februari 2011 Nej. Jag har ingen filt i men fryser ändå aldrig. Konstigt. Hade du inte diabetes dessutom? Min farsa hade det och skakade tänder med dunjacka o mössa inomhus. Normalt för diabetes sa läkar'n.
SadamJR Postat 15 februari 2011 Postat 15 februari 2011 Konstigt. Hade du inte diabetes dessutom? Min farsa hade det och skakade tänder med dunjacka o mössa inomhus. Normalt för diabetes sa läkar'n. Jag gillar helt enkelt inte att frysa.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.