Anders Milton Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Tja! Jag pysslade en del med musik från mitten av nittiotalet fram till början av tjugohundratalet innan jag lade musiken på hyllan då andra intressen tog över. De senaste två åren har jag så smått börjat återuppta musicerande och låtskrivande och har köpt på mig en del utrustning för att kunna sitta hemma och spela in och mixa. I stallet finns just nu bland annat några gitarrer (Yamaha APX500, Yamaha Pacifica PAC120SD), en elbas (Epiphone EB-0), en MacBook Pro, ett Apogee ONE och en SE x1.
pxm Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Tja-och välkommen...Det skall bli spännande att höra musik från dig..ha det gött...
Anders Milton Postat 13 februari 2011 Trådstartare Postat 13 februari 2011 Tack, tack! Det finns redan några smakprov, bland annat en demoskiva från 1999 på bloggen min (länk finns i signaturen). Finns även några nya alster, men dessa är mer work in progress 🙂 Man måste ju lära sig spela gitarr igen, och dessutom lära sig spela in och mixa. Svårt, men roligt!
Anders Milton Postat 13 februari 2011 Trådstartare Postat 13 februari 2011 Tack allihop! Släkt med Oscar Milton? Vet faktiskt inte, men jag vet i alla fall att jag är släkt med Kjell-Rune Milton som är en gammal hockeylegend. Själv är jag måttligt idrottsintresserad 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.