Micke H Postat 10 februari 2011 Postat 10 februari 2011 (redigerat) Vi heter Arcane Reality och är ett progressivt power metal-band från Stockholm som satsar seriöst. Vi har släppt en demo och har gott om nytt material som vi vill spela in så fort som möjligt för att kunna marknadsföra oss mot management/promotion-bolag. Eftersom vi för tillfället saknar sångerska letar vi efter en ambitiös och engagerad tjej som vill fronta ett band, har gott om scenvana och har en röst som passar för både melodisk sång och operadelar. Du kan få mer information och lyssna på vår musik på vår hemsida: www.arcanereality.net. Hör av dig till mig på telefon 072-232 68 25 alternativt mailadress mikael.o.h@gmail.com Redigerat 8 mars 2011 av Micke H
Micke H Postat 8 mars 2011 Trådstartare Postat 8 mars 2011 Var håller ni hus? Stockholm. Har uppdaterat huvudinlägget. 🙂
Aranel Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 I like it! Har bakgrund inom klassisk musik och rock. Här finns en dålig inspelning där jag sjunger. Min länk eller på Min länk Lyssna om ni fortfarande letar. Men jag bor i Göteborg.. Evelina
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.