Naymari Postat 9 februari 2011 Dela Postat 9 februari 2011 (redigerat) . Redigerat 1 augusti 2020 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2011 (redigerat) . Redigerat 1 augusti 2020 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 18 februari 2011 (redigerat) . Redigerat 1 augusti 2020 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 18 februari 2011 Dela Postat 18 februari 2011 (redigerat) Nu har jag inte PT själv men försöka hjälpa ändå. Fråga nr 1: Har du provat att fada förut så du vet att det funkar för dig? Fråga nr 2: Är det midi du vill fada eller audio? Redigerat 18 februari 2011 av hellfog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 februari 2011 Trådstartare Dela Postat 18 februari 2011 (redigerat) . Redigerat 1 augusti 2020 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 18 februari 2011 Dela Postat 18 februari 2011 Enda råden jag kan ge dig är kolla om det finns uppdatering eller ominstallation eftersom det funkar ibland. Annars kolla på Pro Tools forum hjälp. http://duc.avid.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 18 februari 2011 Dela Postat 18 februari 2011 Jag vill bara säga att det fel du beskriver har jag aldrig stött på i Pro tools. Enda gången en fade inte funkat för någon som jag vet om är när man stängt av auto read och gjort faden via automatation, vilket du inte har i detta fall. Ifall din fade syns i regionen så ser jag inte varför den inte skulle låta. Låter riktigt skumt....berätta gärna va det va för fel sedan så man vet det ifall någon annan råkar ut för samma sak, eller en själv 🙂 Kan också rekommendera DUC som ovan, eller Avids support. MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.