saverman Postat 9 februari 2011 Postat 9 februari 2011 Rubriken säger allt egentligen. Jag behöver relativt snabbt komma i kontakt med en demosångerska som har lite av Alicia Keys-stuket. Några rekomendationer?
Paarse Postat 9 februari 2011 Postat 9 februari 2011 Jag träffade en gammal klasskamrat på bussen för inte så länge sedan. Jag minns hon sjöng fantastiskt bra. Hon började prata facebook sådär som endel människor gör. Men nu när jag tittar efter henne verkar hon ha tagit bort mig? Så tyvärr. 🙁
saverman Postat 9 februari 2011 Trådstartare Postat 9 februari 2011 Haha, facebook-dissad alltså? 😉 Kan du PM:a namn tror du?
Paarse Postat 9 februari 2011 Postat 9 februari 2011 Jag skrev ändå ett mail till henne och kollade. Hon hade inte tagit bort mig men ändå var vi inte längre vänner där, lustigt. Hon ville tänka på det. Men RnB/Soul är hennes hemmaplan. Sist jag hörde henne sjunga vilket var ett par år sedan så var hon verkligen helt sådär tappa hakan bra. Men visst PMar dig en länk till hennes profil eller så kan du svara med en mejl dit hon kan mejla eller dylikt om det känns bättre!
DjValle Postat 9 februari 2011 Postat 9 februari 2011 syrran.. Spola till 2.19 sjungeren cover till fallin http://www.youtube.com/watch?v=r3iqI_zZ5Fw
saverman Postat 10 februari 2011 Trådstartare Postat 10 februari 2011 syrran.. Spola till 2.19 sjungeren cover till fallin PM
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.