Jump to content
Annons

En blogg om låtskrivande och hemstudio


Musicmasta

Recommended Posts

Hej, ville bara tipsa er om min nystartade blogg!

Är en vanlig kille, med ett vanligt jobb, som i flera år drömt om att satsa på musiken. Följ med mig på en resa mot (minst) 10 färdiga låtar innan 2011 blir 2012. Det kommer att handla mycket om låtskrivande, jobb i hemstudion och marknadsföring på nätet. Men bloggen handlar också om att krypa ur sitt skal, våga följa sin dröm och göra något mer av livet. Det kommer att bli kul, jobbigt och förhoppningsvis alldeles underbart....

2 låtar är redan avklarade och finns att lyssna på här i forumet under låtkritik Rock: "Breathe (You)" och "Don't You Feel".

Adress: http://www.robertsahlberg.com

Mvh

//Robban

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
BurninSven (oregistrerad)

Varför blogg gör web tv istället mycket häftigare med levande bild och ljud och live dessutom så folk kan interagera med, utöver det så blir det lagrat på en del siter oxå för eftersläntrarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att sätta press på mig själv och utmana min kreativitet är absoult en stor del av syftet med bloggen 🙂 Hoppas även hitta läsare som känner igen sig och blir inspirerade att också ta tag i sin dröm. Tänker att musikskapande är så mycket mer än bara teknik, prylar och tutorials. Skulle vara kul om min blogg utvecklade sig till en inspirerande, öppen och ärlig diskussion med andra låtskrivare, musiker och hemstudiofolk som också vill göra mer än bara sitta och testa olika ljud.

Web-tv är en bra idé, vet bara inte om jag är redo än... men om det växer på så 😉

//Robban

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...