flabb Postat 10 februari 2011 Postat 10 februari 2011 Jag älskar Pet Sematary!!!!!!! Har sett den ett tiotal gånger. Zelda är typ min favorit-skräckfilmskaraktär ever!!! Boken är bättre, musiken ännu bättre 😉
aROCKER Postat 10 februari 2011 Postat 10 februari 2011 (redigerat) Ja, film suger så in i helvete. Skulle aldrig komma på tanken att se en film fler än två gånger. Jag kan se film där dom suger fler än 2 ggr...How bout that!?😛 Håller med om att se en redan sedd film känns sådär, likt förbannat så har jag vissa filmer som man sett nån extra gång. Redigerat 10 februari 2011 av aROCKER
Sengaia Postat 10 februari 2011 Postat 10 februari 2011 Fasen också. Hade varit galet kul att se lite Bellman-tolkningar. 😱 Men för att göra det bästa ur situationen får jag väl lägga ett förslag på filmtitel: Braindead. 1
Dingbats Postat 10 februari 2011 Postat 10 februari 2011 Fasen också. Hade varit galet kul att se lite Bellman-tolkningar. 😱 Men för att göra det bästa ur situationen får jag väl lägga ett förslag på filmtitel: Braindead. Varför inte "Bellmans liv och leverne"?
pxm Postat 10 februari 2011 Postat 10 februari 2011 Jag har svårt att slita mig från gitarren även om jag ser på film.. Får abstinens utan den..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.