Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Det bokade bandet idag har ställt in pga sjukdom så jag hjälper helt enkelt en vän och tänkte om det finns något band här som är sugna på spelning i Jönköping på en mysig liten klubb.

De kör lite blandat indie på klubben och både DJ och VJ.

För bandet är soundcheck innan 19.00 helst och spelningen vid 23.

Eftersom det inte är jag som anordnar så skickar jag vidare kontakten och vad som gäller/frågor till ansvarig om ni är sugna.

Skicka också gärna med en länk/exempel på musiken och spelningsreferenser om det finns.

Som sagt redan ikväll för er som det kliar i fingrarna på!

PM:a eller maila till christian snabel-a borgstation dot com .

Redigerat av cborg
Annons
Postat

Skicka en länk ändå om du har och känner för det så skickar jag vidare. Man vet aldrig om det dyker upp tillfälle. 🙂

Postat

myspace.com/svenskavisorattrojatill

men vi har bytt namn och ungefär halva repertoaren. spelar dock de flesta av de här låtarna fortfarande. Styr gärna upp något i sommar. 🙂

Postat

Trist det var just idag, annars hade Paarse Paraplu kunnat ställa upp men vi har redan en spelning idag.

Kanske inte exakt vad ni letar efter, eller vem vet?

Men ifall Svenska Visor Att Röja Till spelar någon gång är det mycket möjligt att man drar till Jönköping på ett äventyr för att känna härliga sommarkänslor av deras härliga sommartoner!

Postat

Ah synd.

Carle o Paarse: Jag vidarebefordrar länkarna till dem i alla fall.

Som sagt, vill ni ha kontaktuppgifter eller info, bara maila/PM:a.

(Får se om det blir nån live-akt alls idag för dom, själv ska jag på annat håll.)

Postat

Men ifall Svenska Visor Att Röja Till spelar någon gång är det mycket möjligt att man drar till Jönköping på ett äventyr för att känna härliga sommarkänslor av deras härliga sommartoner!

Antar att jag tar det som en komplimang typ. 🙂 Men vi heter inte så längre.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.