karl Postat 2 februari 2005 Dela Postat 2 februari 2005 (redigerat) Nu när musikdatorn ligger nere så är det lite tomt i själen men den här lilla grejen hann jag med innan kraschen....är kanske inte min vanliga stil...men Vore nice med lite kritik iaf LÅTNAMN:cruel ARTIST/GRUPP:k GENRE:cruel LÅTLÄNGD:2.40 KOMPOSITÖR:k PRODUCENT:k EV. MEDVERKANDE:synful INSPELNINGSÅR:05 FORMAT: mp3 STORLEK: 3.6Mb STATUS: Skiss [urlsorry länken borttagen[/url] Redigerat 19 februari 2005 av karl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 2 februari 2005 Dela Postat 2 februari 2005 Varför skulle du ha snott? har du snott låtar innan? 🙂 Gillade det iallafall. Ser en Romersk fresterska som dansar, men försöker samtidigt sno dina pengar... Jag får ganska skeva saker i huvet ibland när man tänker på vad musiken skulle passa till för tillfälle. Vad tänkte du? Menar inte grekromersk utan Zigienare, alltså romer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 2 februari 2005 Dela Postat 2 februari 2005 Gentle Giant så det skriker om det (måste vara ett av de bästa liveband jag sett(inom parantes)). 🙂 På med sång! Korsa med något stilartskilt. Du är jättebegåvad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 2 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 2 februari 2005 Gentle Giant så det skriker om det (måste vara ett av de bästa liveband jag sett(inom parantes)). 🙂På med sång! Korsa med något stilartskilt. Du är jättebegåvad! Jag har också sett GG Twice men det kanske jag sagt förut...men sång på det här?? klarar jag inte av 🙂 Tack för respon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 2 februari 2005 Dela Postat 2 februari 2005 Gentle Giant så det skriker om det (måste vara ett av de bästa liveband jag sett(inom parantes)). 🙂På med sång! Korsa med något stilartskilt. Du är jättebegåvad! Jag har också sett GG Twice men det kanske jag sagt förut...men sång på det här?? klarar jag inte av 🙂 Tack för respon A Dpgs Life? Ska nån så är det du! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 2 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 2 februari 2005 Varför skulle du ha snott? har du snott låtar innan? 🙂 Gillade det iallafall. Ser en Romersk fresterska som dansar, men försöker samtidigt sno dina pengar... Jag får ganska skeva saker i huvet ibland när man tänker på vad musiken skulle passa till för tillfälle. Vad tänkte du? Menar inte grekromersk utan Zigienare, alltså romer. kanske inte snott medvetet men kanske varit alltför inspirerad 🙂 nää...men har väl sina influenser även om dede här ovan tyckte det likna GG så hade jag inte dom i tankarna när detta blev till ...jag tror det fick flöda och då kanske nå't undermedvetet dök upp 😮 who knows Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 2 februari 2005 Dela Postat 2 februari 2005 Helt klart det bästa du har gjort ( iaf av det jag har hört här på forumet. ) Vad har du använt för orkesterbibliotek? ( För jag antar att det inte är live ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 3 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 3 februari 2005 Helt klart det bästa du har gjort ( iaf av det jag har hört här på forumet. ) Vad har du använt för orkesterbibliotek? ( För jag antar att det inte är live ) Tackar , kul .... Det är synful orchestra som går att ladda hem i en försöksversion i 15 dagar.. www.synful.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 3 februari 2005 Dela Postat 3 februari 2005 Jättefint! Och nu blir det inget mer för de 15 dagarna har tagit slut 🙂 Snyggt arrangemang. Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 februari 2005 Dela Postat 3 februari 2005 Snyggt som attan! Kul att du fick vettiga saker ur synful. Jag var väl själv kanske för lat för att ge det en rejäl test. Tummen upp. Hoppas du kan leverera mer sånthär så småningom. 🙂 Skön stil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 februari 2005 Dela Postat 3 februari 2005 Oj, Synful...den gamla galoshen ( eller den nya galoshen rättare sagt ). Väldigt intressant att höra att det går att klämma ut en del saker, trots sin ringa storlek. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 3 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 3 februari 2005 bock & tack Fortsätt att tycka.... Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emser Postat 3 februari 2005 Dela Postat 3 februari 2005 Oj Oj Oj... Fantastiskt. Otroligt avslappnande i sin struttighet. Kanske man inte får önska sig något nu när de 15 gått ut men om något så lite sköna glidande tempoväxlingar. Jag menar, nu när du ändå fått det så levande så varför inte ta steget fullt ut. Tack tack. /emser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 3 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 3 februari 2005 Oj Oj Oj...Fantastiskt. Otroligt avslappnande i sin struttighet. Kanske man inte får önska sig något nu när de 15 gått ut men om något så lite sköna glidande tempoväxlingar. Jag menar, nu när du ändå fått det så levande så varför inte ta steget fullt ut. Tack tack. /emser Tack....Det är märkligt....ibland när man jobbar häcken av sig för att åstakomma nå't så blir responsen inte riktigt vad man tänkt sig...Detta alster tog inte särskilt lång tid och mest bara en test för synful, för att höra hur dom olika stämmorna i synful funkade..... och kul att få bra respons 🙂 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 4 februari 2005 Dela Postat 4 februari 2005 Ja, det låter bra. Jag blir verkligen sugen på att testa synful jag med. Det låter nästan som på riktigt! 🙂 Det enda jag saknade var din sång. Om du fick till det vore det otroligt spännande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 4 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 4 februari 2005 Det enda jag saknade var din sång. Om du fick till det vore det otroligt spännande! Svårt med sång här 😛 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 4 februari 2005 Dela Postat 4 februari 2005 (redigerat) Karl Det låter verkligen stråk. Vad hjälper det om man har världens stråkljud om man plinkar piano? intet! Men du smeker verkligen det hartsade taglet över strängarna här. Dynamiskt, oväntat, välproddat och modernt!! Normalt gör man väl musiken till filmen, men det här är så jävla bra att det förtjänar en film tycker jag... /® ps fick du mitt mail? Redigerat 4 februari 2005 av ®offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 5 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 5 februari 2005 (redigerat) KarlDet låter verkligen stråk. Vad hjälper det om man har världens stråkljud om man plinkar piano? intet! Men du smeker verkligen det hartsade taglet över strängarna här. Dynamiskt, oväntat, välproddat och modernt!! Normalt gör man väl musiken till filmen, men det här är så jävla bra att det förtjänar en film tycker jag... /® ps fick du mitt mail? Oh tack ®offe...Att det låter modernt både i dina och mina öron beror nog mest på att jag inte har full koll på harmonierna, men jag tycker att stråkarna bitvis låter väldigt "riktiga"...Denna snabbt framkomna genre med stråkljud är helt ny för mig och inte mitt vanliga stuk....datorn ligger nere men snart är jag tillbaka med det vanliga ...då kan du lyssna , tack för respons 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Ps.Inget @från dig,försök igenDs. Redigerat 5 februari 2005 av karl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.