Jump to content
Annons

En låt jag inte snott

karl

Recommended Posts

Nu när musikdatorn ligger nere så är det lite tomt i själen men den här lilla grejen hann jag med innan kraschen....är kanske inte min vanliga stil...men

Vore nice med lite kritik iaf

LÅTNAMN:cruel

ARTIST/GRUPP:k

GENRE:cruel

LÅTLÄNGD:2.40

KOMPOSITÖR:k

PRODUCENT:k

EV. MEDVERKANDE:synful

INSPELNINGSÅR:05

FORMAT: mp3

STORLEK: 3.6Mb

STATUS: Skiss

[urlsorry länken borttagen[/url]

Redigerat av karl
Dela på andra sajter

Annons

Varför skulle du ha snott? har du snott låtar innan? 🙂

Gillade det iallafall. Ser en Romersk fresterska som dansar, men försöker samtidigt sno dina pengar... Jag får ganska skeva saker i huvet ibland när man tänker på vad musiken skulle passa till för tillfälle. Vad tänkte du?

Menar inte grekromersk utan Zigienare, alltså romer.

Dela på andra sajter

Gentle Giant så det skriker om det (måste vara ett av de bästa liveband jag sett(inom parantes)). 🙂

På med sång!

Korsa med något stilartskilt.

Du är jättebegåvad!

Dela på andra sajter

Gentle Giant så det skriker om det (måste vara ett av de bästa liveband jag sett(inom parantes)). 🙂

På med sång!

Du är jättebegåvad!

Jag har också sett GG Twice men det kanske jag sagt förut...men sång på det här?? klarar jag inte av 🙂

Tack för respon

Dela på andra sajter

På med sång!

Du är jättebegåvad!

Jag har också sett GG Twice men det kanske jag sagt förut...men sång på det här?? klarar jag inte av 🙂

Tack för respon

A Dpgs Life?

Ska nån så är det du!

Dela på andra sajter

Varför skulle du ha snott? har du snott låtar innan? 🙂

Gillade det iallafall. Ser en Romersk fresterska som dansar, men försöker samtidigt sno dina pengar... Jag får ganska skeva saker i huvet ibland när man tänker på vad musiken skulle passa till för tillfälle. Vad tänkte du?

Menar inte grekromersk utan Zigienare, alltså romer.

kanske inte snott medvetet men kanske varit alltför inspirerad 🙂 nää...men har väl sina influenser även om dede här ovan tyckte det likna GG så hade jag inte dom i tankarna när detta blev till ...jag tror det fick flöda och då kanske nå't undermedvetet dök upp 😮 who knows

Dela på andra sajter

Helt klart det bästa du har gjort ( iaf av det jag har hört här på forumet. ) Vad har du använt för orkesterbibliotek? ( För jag antar att det inte är live )

Tackar , kul ....

Det är synful orchestra som går att ladda hem i en försöksversion i 15 dagar..

www.synful.com

Dela på andra sajter

Snyggt som attan! Kul att du fick vettiga saker ur synful. Jag var väl själv kanske för lat för att ge det en rejäl test. Tummen upp. Hoppas du kan leverera mer sånthär så småningom. 🙂

Skön stil.

Dela på andra sajter

Oj Oj Oj...

Fantastiskt. Otroligt avslappnande i sin struttighet.

Kanske man inte får önska sig något nu när de 15 gått ut men om något så lite sköna glidande tempoväxlingar.

Jag menar, nu när du ändå fått det så levande så varför inte ta steget fullt ut.

Tack tack.

/emser

Dela på andra sajter

Oj Oj Oj...

Fantastiskt. Otroligt avslappnande i sin struttighet.

Kanske man inte får önska sig något nu när de 15 gått ut men om något så lite sköna glidande tempoväxlingar.

Jag menar, nu när du ändå fått det så levande så varför inte ta steget fullt ut.

Tack tack.

/emser

Tack....Det är märkligt....ibland när man jobbar häcken av sig för att åstakomma nå't så blir responsen inte riktigt vad man tänkt sig...Detta alster tog inte särskilt lång tid och mest bara en test för synful, för att höra hur dom olika stämmorna i synful funkade..... och kul att få bra respons 🙂

Dela på andra sajter

Karl

Det låter verkligen stråk. Vad hjälper det om man har världens stråkljud om man plinkar piano? intet! Men du smeker verkligen det hartsade taglet över strängarna här. Dynamiskt, oväntat, välproddat och modernt!!

Normalt gör man väl musiken till filmen, men det här är så jävla bra att det förtjänar en film tycker jag...

ps fick du mitt mail?

Redigerat av ®offe
Dela på andra sajter

Karl

Det låter verkligen stråk. Vad hjälper det om man har världens stråkljud om man plinkar piano? intet! Men du smeker verkligen det hartsade taglet över strängarna här. Dynamiskt, oväntat, välproddat och modernt!!

Normalt gör man väl musiken till filmen, men det här är så jävla bra att det förtjänar en film tycker jag...

ps fick du mitt mail?

Oh tack ®offe...Att det låter modernt både i dina och mina öron beror nog mest på att jag inte har full koll på harmonierna, men jag tycker att stråkarna bitvis låter väldigt "riktiga"...Denna snabbt framkomna genre med stråkljud är helt ny för mig och inte mitt vanliga stuk....datorn ligger nere men snart är jag tillbaka med det vanliga ...då kan du lyssna , tack för respons 😄

Ps.Inget @från dig,försök igenDs.

Redigerat av karl
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.