debatt Postat 8 februari 2011 Trådstartare Postat 8 februari 2011 Har själv sagt något liknande till en kvinna och hunnit tänka tanken att nu har jag gjort bort mig. Som tur var var hon gravid.Din kompis första kommentar är väl en omedveten lapsus, men den andra är ju bara korkad och elak. Saul Bellow skrev en rolig roman om detta, som om jag minns rätt heter "Han med foten i klaveret". DEN ska jag läsa om jag kommer åt. Bokrean på g.
SadamJR Postat 8 februari 2011 Postat 8 februari 2011 DEN ska jag läsa om jag kommer åt. Bokrean på g. Det kanske var en novellsamling, när jag tänker efter.
debatt Postat 8 februari 2011 Trådstartare Postat 8 februari 2011 En novellsamling med olika författare där Saul Bellow var en av dem?
debatt Postat 8 februari 2011 Trådstartare Postat 8 februari 2011 De finns överallt, men i verkliga livet är de lättare att hantera. Här blir man nästan tvungen att ta en del skit. Säg nåt eget exempel.
nattvaktaren Postat 8 februari 2011 Postat 8 februari 2011 En viss person här på forumet gör mig ofta ledsen. Han ser ut som en banan, det är allt jag tänker säga. Tänk att människor kan vara så elaka!
D Vibe Postat 8 februari 2011 Postat 8 februari 2011 Har själv sagt något liknande till en kvinna och hunnit tänka tanken att nu har jag gjort bort mig. Som tur var var hon gravid.Din kompis första kommentar är väl en omedveten lapsus, men den andra är ju bara korkad och elak. Saul Bellow skrev en rolig roman om detta, som om jag minns rätt heter "Han med foten i klaveret". Frågan är varför man överhuvudtaget måste kommentera/fråga hur någons magtrakter ser ut? 🙂
SadamJR Postat 8 februari 2011 Postat 8 februari 2011 En novellsamling med olika författare där Saul Bellow var en av dem? Bellow har skrivit samtliga. En riktigt bra författare fö.
SadamJR Postat 8 februari 2011 Postat 8 februari 2011 Säg nåt eget exempel. Det blir förmodligen bara en massa tjafs.
SadamJR Postat 8 februari 2011 Postat 8 februari 2011 En viss person här på forumet gör mig ofta ledsen. Han ser ut som en banan, det är allt jag tänker säga. Tänk att människor kan vara så elaka! Jag ber naturligtvis om förlåtelse. Du är en god människa som alltid har en förmåga att ställa saker tillrätta med dina balanserade inlägg.
debatt Postat 8 februari 2011 Trådstartare Postat 8 februari 2011 Det blir förmodligen bara en massa tjafs. Nu fattar jag ingenting. Jag vill ha ett exempel ur ditt riktiga liv, alltså inte det där du stör dig på vad som ploppar fram på datorskärmen framför dig i form av bokstäver och diverse symboler och annat. Och inte något du sagt till någon utan vad någon sagt till dig och som du uppfattat som otrevligt och plumpt. Det fanns ju så mycket av den varan.
SadamJR Postat 8 februari 2011 Postat 8 februari 2011 Det är inte alltid så lätt att veta vad du menar. Irl har jag som sagt inga problem att hantera sådana saker.
debatt Postat 8 februari 2011 Trådstartare Postat 8 februari 2011 Det är inte alltid så lätt att veta vad du menar. Irl har jag som sagt inga problem att hantera sådana saker. Och ditt exempel är då ...??
SadamJR Postat 8 februari 2011 Postat 8 februari 2011 Och ditt exempel är då ...?? En mängd gånger när jag bett oförskämda människor fara och flyga, vilket jag sedan glömt lika fort.
debatt Postat 9 februari 2011 Trådstartare Postat 9 februari 2011 suck jag glömmer aldrig en oförrätt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.