prototyp Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 Hej. Jag söker en seriös mixare och eventuellt mastrare till en låt jag håller på med just nu. Låten är tillsammans med en RnB sångare från USA så jag vill få den så bra som möjligt, dvs få den grymt mixad & mastrad. Känner du att du är rätt man/kvinna för jobbet? Skriv i tråden eller maila något du mixat till DouglasLindqvist@hotmail.com Det är endast vocal mix vi snackar om då beatet redan är färdigställt. Skriv hur mycket du tar för en mix + mastering Mvh Douglas Lindqvist
Radiobrutta Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 (redigerat) Detta är ett typiskt jobb för mig. Känner mig manad. 🙂 Maila mig om behovet kvarstår. patricia@ragdollproduction.com Redigerat 12 februari 2011 av Radiobrutta 1
Mojje Cruncher Andersson Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Same here! Skicka ett mail om du vill ha det benhårt! Piiiz! /Cruncharn' mojje(snabel)maniquin.se
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.