BluesBoy Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 Hej, Jag har väl inte hunnit göra så mycket inlägg, men däremot försöker jag läsa så många som möjligt. 😛 Gitarr är väl egentligen mitt huvudinstrument, men jag kan väl hanka mig fram på munspel, sång & klaviatur också. Är oerhört intresserad av att lära mig mixa mycket bättre, så därför är det mycket kul att höra alla bra mixar som finns här i forumet. Har gjort ett antal mixar genom tiderna, men alltid är det "något som fattas". Frågan är ju vad man gör för fel, hehe. (All hjälp mottages tacksamt. 😄 ) Blues är den musikstil jag är mest fast i och spelar i ett gäng som vi kallar Rigge Blues Band (www.myspace.com/riggebluesband). Är det fult att länka och göra lite PR? Det kanske mest spännande jag gjort vad gäller min musikaliska erfarenhet är en spelning på en festival i Finland för över 20 år sedan. 😛 Tack. //Christer
aROCKER Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 Hej och välkommen! Klart du ska länka så folk kan lyssna in och se vad du gjort. Häng gärna med på nån STUDIOFESTIVAL...det drar strax igång en ny. (se trådar)
BluesBoy Postat 3 februari 2011 Trådstartare Postat 3 februari 2011 Tack skall du ha. 🙂 Jag skall se om jag kan bidra med något, hehe.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.