Emilsbakficka Postat 1 februari 2011 Postat 1 februari 2011 (redigerat) Restaurang Emils Bakficka i Johanneberg öppnar den 11:e Februari. Vi klarar av 2-3st akustisk/trubadur stuk, gärna eget material. Vi har öppen scen alla dagar i veckan för er som är intresserade av att visa upp er. Kontakta oss du vill spela. Maila: Niklas@nekkitchen.se vid intresse Redigerat 4 februari 2011 av Emilsbakficka
drloop (oregistrerad) Postat 3 februari 2011 Postat 3 februari 2011 Kanon, krypavstånd hem mao! Vi får ta nästa IRL där 🙂
Rabieshund Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Väldigt nära mig också, fint! Var i Johanneberg ligger det?
Emilsbakficka Postat 4 februari 2011 Trådstartare Postat 4 februari 2011 Vi ligger på Gibraltargatan 80 mitt imot Fysiken. Välkomna. Känner ni några som vill spela, be dom höra av sig! 🙂
BurninSven (oregistrerad) Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 Bra initiativ finns på tok för lite sånt i gamla Svedala. På många orter finns ju för guds skull knappt kareoke. Kort sagt mycket bra tråkigt jag bor för långt ifrån bara. Lycka till
laxlaxlax Postat 4 februari 2011 Postat 4 februari 2011 På många orter finns ju för guds skull knappt kareoke. HERREGUD!!!11
BurninSven (oregistrerad) Postat 6 februari 2011 Postat 6 februari 2011 Är det kasst eller skönt tycker du? Fattar inte riktigt, själv tycker jag att allt som har med i alla fall nån liten ingrediens av live framförande att göra är lite nice.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.